Dethär är säkert en onödig tråd men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.
Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader. Mellan mina andra relationer har det i snitt gått ungefär 3 månader och då har det i det närmaste bara varit skönt att vara singel, men nu när det gått så länge så känns det fanimej jobbigt att gå och lägga sig . Min säng är ganska stor och av nån anledning så bäddar jag den alltid för två, alltså dubbla uppsättningar täcken och kuddar
. Varför har jag ingen aning om?!. Det kanske kan bero på att man hoppas på att det ska ligga nån
bredvid en när man vaknar
. Jag vet inte men jag kanske bara är en över kännslig kille men jag tycker att en av dom mysigaste sakerna med ett förhållande är att man delar säng och att man känner närheten lite halvt omedvetet när man sover. Jaja att jag är ett riks pucko är det ju ingen tvekan om men nu har jag ju fått skriva av mig lite så . God morgon på er allihopa och ha en bra dag
/plast
Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader. Mellan mina andra relationer har det i snitt gått ungefär 3 månader och då har det i det närmaste bara varit skönt att vara singel, men nu när det gått så länge så känns det fanimej jobbigt att gå och lägga sig . Min säng är ganska stor och av nån anledning så bäddar jag den alltid för två, alltså dubbla uppsättningar täcken och kuddar

/plast