Less på att sova ensammen

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. KTM 890 Adv
Dethär är säkert en onödig tråd men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.

Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader. Mellan mina andra relationer har det i snitt gått ungefär 3 månader och då har det i det närmaste bara varit skönt att vara singel, men nu när det gått så länge så känns det fanimej jobbigt att gå och lägga sig . Min säng är ganska stor och av nån anledning så bäddar jag den alltid för två, alltså dubbla uppsättningar täcken och kuddar :) . Varför har jag ingen aning om?!. Det kanske kan bero på att man hoppas på att det ska ligga nån :tuttar bredvid en när man vaknar :P . Jag vet inte men jag kanske bara är en över kännslig kille men jag tycker att en av dom mysigaste sakerna med ett förhållande är att man delar säng och att man känner närheten lite halvt omedvetet när man sover. Jaja att jag är ett riks pucko är det ju ingen tvekan om men nu har jag ju fått skriva av mig lite så . God morgon på er allihopa och ha en bra dag
/plast :huvet

Att ha någon bredvid sig som man tycker om är alltid mysigt :) och sängen är en av de bästa platserna :banana
Det är nog det som gör att det känns som mest tomt där när man inte har någon :pannkyss

Jessan skrev:
2304400 Att ha någon bredvid sig som man tycker om är alltid mysigt :) och sängen är en av de bästa platserna :banana
Det är nog det som gör att det känns som mest tomt där när man inte har någon :pannkyss

Ja det måste ju vara så. . . Jag får fan setill att hitta nån dam som är villig att sova med mig iaf för jag får fan spel snart. :(

Plast skrev:
2304403 Ja det måste ju vara så. . . Jag får fan setill att hitta nån dam som är villig att sova med mig iaf för jag får fan spel snart. :(
Måste det vara en dam då? :tomten

Thermal skrev:
2304430 Om du inte, som du säger i nån annan tråd "beter sig som en 14 åring" så går det säkert lättare. :rolleyes:

Jag kanske vill ha en 14åring. Nä men riktigt så illa är det nog inte. Men en viss obalans i mognaden finns det nog. Men sen beror det mycke på att jag kommit i nån viss kris eller nått vill väl vara yngre än jag är eller nått liknande. Men den diskutionen tar vi nån annan gång

Jag är dock inte desperat men jag är väl helt enkelt bara en person med mycke kännslor och att sova ensamen har jag alltid haft svårt för, varför vet jag inte. Finns inge bättre sätt att avsluta en dag på än att krypa upp bredvid den man tycker om / älskar och somna i armarna på varandra.. Äää fan jag morgon yrar nu ska jag återgå till min tomma kalla säng och vila nån timme.

Plast skrev:
2304445 Jag kanske vill ha en 14åring. Nä men riktigt så illa är det nog inte. Men en viss obalans i mognaden finns det nog. Men sen beror det mycke på att jag kommit i nån viss kris eller nått vill väl vara yngre än jag är eller nått liknande. Men den diskutionen tar vi nån annan gång

Jag är dock inte desperat men jag är väl helt enkelt bara en person med mycke kännslor och att sova ensamen har jag alltid haft svårt för, varför vet jag inte. Finns inge bättre sätt att avsluta en dag på än att krypa upp bredvid den man tycker om / älskar och somna i armarna på varandra.. Äää fan jag morgon yrar nu ska jag återgå till min tomma kalla säng och vila nån timme.

Herrejösses människa, du är ju för fasen bara 20, hur kan du ha en ålderskris nu? Ett par år till och du är på höjdpunkten av ditt liv (enligt mig) Jag närmar mig 30 med stormsteg, det är ju lite mindre roligt. Går också lägger mig själv för den delen, vilket funkar för mig just nu. Men kompisar och bekanta börjar skaffa barn, hus och hela paketet. Det värsta är att en del börjar ligga på mig att jag ska göra likadant. :huvet Då kan du börja snacka om kriser.

Enbart skönt att dela säng när båda är vakna. ;) När man ska sova så vill man ju helst vara själv.

\Masonit

Thermal skrev:
2304462 Herrejösses människa, du är ju för fasen bara 20, hur kan du ha en ålderskris nu? Ett par år till och du är på höjdpunkten av ditt liv (enligt mig) Jag närmar mig 30 med stormsteg, det är ju lite mindre roligt. Går också lägger mig själv för den delen, vilket funkar för mig just nu. Men kompisar och bekanta börjar skaffa barn, hus och hela paketet. Det värsta är att en del börjar ligga på mig att jag ska göra likadant. :huvet Då kan du börja snacka om kriser.

Ja men det är nog ingen riktig ålderskris, snarare en livskris . Är arbetslös har kass utbildning och lever på lite mera än vad pantburkar betalar. så jag har det lite allmänt jobbigt och snurrigt i livet just för tilfället. Men jag är en possitiv människa så jag löser saker och ting eftersom.

Plast skrev:
2304477 Ja men det är nog ingen riktig ålderskris, snarare en livskris . Är arbetslös har kass utbildning och lever på lite mera än vad pantburkar betalar. så jag har det lite allmänt jobbigt och snurrigt i livet just för tilfället. Men jag är en possitiv människa så jag löser saker och ting eftersom.
Du låter deppig. Cheer up mate! Tänk på att det finns många fiskar i vattnet. Våga ta steget ut o leta med öppna ögon, inte det lättaste när man avslutat en lång relation, men efter ett tag kommer belöningen när du träffar någon. Viktigt dock att inte ragga desperat. Inga tjejer gillar despokillar.

Så marsch iväg till systemet nu! :7peta

Plast skrev:
2304477 Ja men det är nog ingen riktig ålderskris, snarare en livskris . Är arbetslös har kass utbildning och lever på lite mera än vad pantburkar betalar. så jag har det lite allmänt jobbigt och snurrigt i livet just för tilfället. Men jag är en possitiv människa så jag löser saker och ting eftersom.

Att plugga på högskola eller universitet ger många bonusar förutom ett jobb. Man festar, träffar folk och nya vänner och får minnen för livet!

Do it!

.

Dark_Messenger skrev:
2304480 Du låter deppig. Cheer up mate! Tänk på att det finns många fiskar i vattnet. Våga ta steget ut o leta med öppna ögon, inte det lättaste när man avslutat en lång relation, men efter ett tag kommer belöningen när du träffar någon. Viktigt dock att inte ragga desperat. Inga tjejer gillar despokillar.

Så marsch iväg till systemet nu! :7peta

Ja jag kanske är deppig. men sen jag blev singel för snart ett årsedan så har jag fattat tycke för en handfull tjejer och varje gång jag trott att det ska bli nått bra så har jag blivit sårad och min säng har förblitt tom :P. Jag är verkligen inte desperat . Har som sagt haft en del affärer så lite lööv har man ju fått men tråkigt nog har det inte lett till nått seriösare. Sen är jag ju hojlös pga min kassa ekonomi så nå hojåka att snacka om har det inte blivit i sommar och det är också trisst. Fyfan vad jag gnäller, ursäkta mig :huvet

Iaf så kanske jag ska få låna en hoj från och med i morgon till nångång i veckan :tummenupp :Bugar . Så en runda till systemet blir det nog men ska vara körklar till i morgon eftermiddag .

Just när man inte trodde det kunde bli mer sentimentalt och rosaluddigt så kommer det här.
Börja med droger, knarkande tjejer är billiga har jag hört. Det är dessutom en perfekt icebreaker att dela på en jolle i en skogsdunge.

Bah !

Nog fasiken finns det någonstans en go å gla singeltjej även för dig :fatta!
Sluta tyck synd om dig själv och ut å ragga :Bugar .
Beträffande utbildning/arbete så nog fan dyker det upp nått till sist.
Passa på att njut av mycket hojåkande nu när du har lånat dig en. :squid :2cool

Sledneck skrev:
2304511 Nog fasiken finns det någonstans en go å gla singeltjej även för dig :fatta!
Sluta tyck synd om dig själv och ut å ragga :Bugar .
Beträffande utbildning/arbete så nog fan dyker det upp nått till sist.
Passa på att njut av mycket hojåkande nu när du har tid. :squid :2cool

Ja jag vet att jag låter självömkande men det är absolut inte så det är bara det att senaste tiden varit jobbig och mina armar är rätt trötta på att försöka resa mig upp efter alla bakslag om du fattar vad jag menar :P :)

Skaffa dig en hund! Går att sparka ur sängen om de tar för mycket plats :hihi
Värmer dessutom dina kalla fötter, det tror jag inte många damer gör?
12.jpg

(Men okej, jag kan tänka mig annat sällskap också. Ska dock inte avslöja för mycket...? Höhö.)

Arvoitus skrev:
2304584 Skaffa dig en hund! Går att sparka ur sängen om de tar för mycket plats :hihi
Värmer dessutom dina kalla fötter, det tror jag inte många damer gör?
12.jpg

(Men okej, jag kan tänka mig annat sällskap också. Ska dock inte avslöja för mycket...? Höhö.)

Hörru ta med jycken och kom och sov hos mig vetja :D :tummenupp . Nä men jag är faktist alergisk mot pälsdjur :( annars hade jag nog skaffat mig en hund.

Back