Lennartsson raceway motardanpassas..

en helt vanlig kväll hos lennartsson:tummenupp

Bifogat

• juli 2007 006.jpg
    juli 2007 006.jpg
    29.9 KB · Visningar: 48
  • juli 2007 010.jpg
    juli 2007 010.jpg
    36.4 KB · Visningar: 71
  • juli 2007 012.jpg
    juli 2007 012.jpg
    35.8 KB · Visningar: 71
  • juli 2007 020.jpg
    juli 2007 020.jpg
    29.7 KB · Visningar: 63
  • juli 2007 011.jpg
    juli 2007 011.jpg
    43.4 KB · Visningar: 77
  • juli 2007 018.jpg
    juli 2007 018.jpg
    52.8 KB · Visningar: 80
I dag har H12an arbetat för fullt så ytterligare förfiningar av banan har gjorts. Stoffy de Dycker anpassat dubblarna så de med blivit platåer nu.... Kanske ska köra lite i kväll där om nån e sugen.. J.L

I dag har H12an arbetat för fullt så ytterligare förfiningar av banan har gjorts. Stoffy de Dycker anpassat dubblarna så de med blivit platåer nu.... Kanske ska köra lite i kväll där om nån e sugen.. J.L

Då har jag kastat bort alla min mentala träning för att våga ta dom.
- Jag kan hoppa jag är rädd, typ.

Ikväll kan inte jag tyvärr men nästa vecka då ska det köras.
Nu till helgen är det ju Superläger a la Lind/Eifrem

Tackar för en trevlig men svettig dag på Lennartsson Raceway. :)

Banan är ju helt otroligt trevlig att köra, nästan så man funderar på att skita i motarden och börja köra cross istället. :tummenupp

Ja, även om jag bara han c:a 5 varv totalt pga strul med hojen måste jag säga att banan är skitfin. Stora rejäla hopp som ändå är utformade så att en rookie kan ha glädje av dem.:tummenupp

skitbana, det är ju lerpöl på vägen dit med jätte magneter i, hur fan lyckas man lägga sig i den ända pölen på 1 km2 ????, skoj bana men jobbig som fan.

ska köras flera gånger

skitbana, det är ju lerpöl på vägen dit med jätte magneter i, hur fan lyckas man lägga sig i den ända pölen på 1 km2 ????, skoj bana men jobbig som fan.

ska köras flera gånger

Tell me about it, gjorde samma sak härom dagen i ett endurospår. 12 minuter av rötter å stenar och enda stället man kör omkull i är en djup pöl, eller rättare sagt, kör ikull före och landar i pölen...

I kväll vid 18.00 tiden om vädret håller i sig så kör vi............

*/ ?>
Back