Lennartsson raceway motardanpassas..

Det blir en liten sån sträcka ute hos mig till nästa sommar :tummenupp

Satte kameran på polarens hjälm och han fick provvurpa den ;) Vi provade också köra elverket på lyktstolpen och det lyser mycke mer än va som syns på videon (man kan köra hela banan utan problem). Detta är från min lilla/knatte crossbanan:
http://www.youtube.com/watch?v=6az5KRM7-8w

Var 2 världsmästare här körde i går så det e körbart...Bara ni hör av er när ni e sugna....

Låter bra det. Ska se om man kan få med sig någon mer från A-sund så man slipper åka själv. Erik mfl, ni kan väl hojta till när ni tänkt åka lite så får ja se om man kan ta sig dit då oxå. Vore skoj å tjata lite med. Blir ju dåligt med det nu när man inte åker motard längre.

Låter bra det. Ska se om man kan få med sig någon mer från A-sund så man slipper åka själv. Erik mfl, ni kan väl hojta till när ni tänkt åka lite så får ja se om man kan ta sig dit då oxå. Vore skoj å tjata lite med. Blir ju dåligt med det nu när man inte åker motard längre.

Altanen e typ klar nu och världsbästa Blom ska fixa en grill i morgon sen är ni alla välkommna på cross grill och skitsnacka varje dag.... Lennartsson Mansion tar form.......

I morgon kl 1600.... Kör vi lite på mitt gärde.... Sen blir det grilla.... Alla välkommna....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman