Lennartsson raceway motardanpassas..

Hehe gött o se...kunde man köra så behövde man inte betala för nån ny -08 till hösten iaf...

Dags du kommer hit med KTMen så vi kan ha lite 250 fyrtaktsrace här hemma.......

JÄVLAR INTE I DAG !! :huvet ska ut på fixfm festival o ta några bira. men hoppas de blir fler dagar att åka på:confused:

Klart det blir.,.. Vi kör varje dag det är fint nu framåt....

Last edited:
En bild på min gård just nu, det värsta är att man inte vet vad man ska bygga?

Bifogat

• my-yard-small.jpg
    my-yard-small.jpg
    105.8 KB · Visningar: 179
Har båda släpkärrorna upptagna imorrn på dagen så det får bli en annan gång, hade varit en utmärkt anledning till att förlänga semestern en dag annars. :)

lite of topic, men jag har lite problem med gången i motorn på den jag körde med i Linköping. Den andra har jag inte fått ihop än :gnissla

Hoppas på att man får ihop allt innan nästa helg så man kan köra lite träning i år.

Bra kört i Linköping by the way! :yoparty

Ja då blev det ännu en trevlig dag hemma hos Lennartsson.
Nu laddar vi lite kolhydrater så åker vi till Hallsbergs crossbana ikväll. Körning mellan kl 18-20

fy fan vad det tränas... avis!
Vi har ju många träningspass att köra in på de som började köra när de var knattar. Sen går det ju faktiskt bättre ju mer man tränar och det är ju kul.
Behöver bli vinter snart bara så man kan spara lite pengar hehe.. Börjar sina i brunnen.

Vi har ju många träningspass att köra in på de som började köra när de var knattar. Sen går det ju faktiskt bättre ju mer man tränar och det är ju kul.
Behöver bli vinter snart bara så man kan spara lite pengar hehe.. Börjar sina i brunnen.

Jo det är ju så, skulle själv vilja träna mer... blir ett lyft till nästa sässong lovar!

Sina i brunnen säger du... jag gräver med jus å lyckta men finner inget... fast jag vet någon som jobbar där det finns mycket pengar :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman