Lelles mc

"Mig gå aldrig in där"
Hmmm...låter nästan som att du är turk själv :arsele

Förstår vad du menar, tacka socialdemokraterna för det...

Haha, jag kanske är turk innerst inne:tummenupp

Intressant komentar från en som bor 100 mil därifrån..

Leffe sternesjö på reservdelar, är mig vetligen inte turk, inte Per på mc heller, eller Anita på kläder, eller de flesta andra heller för den delen...:rolleyes:

Har handlat av Lelles i över 20år, sällan det strulat.

Man kanske blir bemött som man bemöter andra....

Så för att jag bor 90 mil bort så har jag aldig varit där?

Last edited:
Har beställt en del prylar ifrån Lelles vid 4 olika tillfällen och har alltid fått vänta onödigt länge typ 3 veckor tycker jag är lång tid iaf, och ändå har inte alla saker varit med utan restade.
Sista beställningen som var restad har jag väntat på i 1 1/2 månad ringde till dem och frågade efter 4v o kollade vart grejerna hade tagit vägen men fick svaret att de inte var beställda??? men att de skulle skicka de sakerna så fort som möjligt, har inte sett till nåt än.
Har även haft problem med att rabatten för att jag är Smc medlem inte har varit avdragen.
Jag kanske bara har haft otur men vete tusan om det blir nåt mer beställt därifrån.

Har alltid fått bra erfaranheter av Lelles, bortsett att det kan ta sjuuukt lång tid att få hjälp. Å andra sidan är orsaken till det att de verkligen engagerar sig och tar sig tid till varje kund, vilket är anledningen till att jag är där från början!

Köpt ett par hojar och haft försäkringsärende med dem, strålande hanterat. Köpt ställ, stövlar, hjälm mm där och fått utmärkt service. Sen ska man som sagt se till att vara där, handla på postorder känns det som man kan göra via billigare webbshoppar.

Har alltid fått bra erfaranheter av Lelles, bortsett att det kan ta sjuuukt lång tid att få hjälp. Å andra sidan är orsaken till det att de verkligen engagerar sig och tar sig tid till varje kund, vilket är anledningen till att jag är där från början!

Köpt ett par hojar och haft försäkringsärende med dem, strålande hanterat. Köpt ställ, stövlar, hjälm mm där och fått utmärkt service. Sen ska man som sagt se till att vara där, handla på postorder känns det som man kan göra via billigare webbshoppar.

skulle köpa 4L olja av dem förra våren tog 40min....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT