Lelles mc

Har en dust med dom just nu.. inte imponerad alls av servicen.. har varit utan hoj halva säsongen....

Har en dust med dom just nu.. inte imponerad alls av servicen.. har varit utan hoj halva säsongen....

Fick kanonbra service när jag skulle ha reservdelar till sonens cross,
den jag pratade tog sig tid både med delarna och lite mektips.
hade delarna efter en vecka.
Den servicen borde fler ta efter.
/Åke

Har haft problem förut vid postorderbeställning. Men nu beställde jag ett par byxor via deras webshop och det fungerade hur bra som helst denna gång i alla fall.

Lelles är skit :mad:
Beställde shims till Laverda och fick fel 5 jävla gånger:kulspruta
Det blev inte mycket åka av den sommaren,Så nu handlar jag
mitt på bättre ställen. T.ex RG,S i Falkenberg:yoparty

Bara bra erfarenheter av dem. Beställt via telefon och alltid fått rätt delar till bra pris. Hade delarna 2 dagar efter jag beställt. Kanonbra service.

Köpte hojen där i vintras.. Trevligt bemötande och dom har varit väldigt hjälpsamma! Ringt dit om div funderingar. Försökte först få lite hjälp av nån som visade sig inte hundra, var tydligen där ifrån arbetsförmedligen, tveksam om han är kvar.. Nu när man vet vem man ska prata med så kommer jag ringa dit om det är nåt.

Lelles är skit :mad:
Beställde shims till Laverda och fick fel 5 jävla gånger:kulspruta
Det blev inte mycket åka av den sommaren,Så nu handlar jag
mitt på bättre ställen. T.ex RG,S i Falkenberg
:yoparty

det skulle tänkt på från början, varför övht beställa från t ex lelles när du har rg runt knutarna:va

Ett riktigt skitställe.

Ringde för att boka tid för felsökning av mc. Fick tre ggr svaret att "Ragnar" inte var där så jag fick lämna namn och nummer så skulle han ringa mig snarast.

Det har gått 6 månader nu och än har inte Ragnar ringt.

Att dessutom sitta och bli kopplad hit å dit för att tillslut hamna hos en tjej som frågar, ursäka är ktm 640 en cross eller mc. :huvet:huvet

Ett riktigt skitställe.

Ringde för att boka tid för felsökning av mc. Fick tre ggr svaret att "Ragnar" inte var där så jag fick lämna namn och nummer så skulle han ringa mig snarast.

Det har gått 6 månader nu och än har inte Ragnar ringt.

Att dessutom sitta och bli kopplad hit å dit för att tillslut hamna hos en tjej som frågar, ursäka är ktm 640 en cross eller mc. :huvet:huvet

Trist, har haft med Ragnar att göra för nån månad sen och han var kanonbra! Trevligare kille får man leta efter. Gällande postordern så har det knasat en del för mig men alltid lösts sig, en gång fick jag faktiskt en liten död platt mus bland paketen, om den hoppat in där eller om personalen ville skoja låter jag vara osagt hehe

I total brist på annat var jag på BIltema i Uppsala igår, de har en jätteavdelning med crossgrejer, lär ju vara för att bråka med just lelles.

I övrigt har det viktigaste framkommit, åk dit och handla, inte postorder. RING FÖRST! Försök få tonårssyrianen som svarar att fysiskt hålla i din mcdel tills du dyker upp, annars hinner den försvinna igen. Hänt mig fler än två ggr.
Jag har i desperation ringt dit å frågat om dom har haft vissa grejer hemma, å självklart, dom har 3 på hyllan. Då har jag krävt att dom skulle gå å kolla, trist att åka 16 mil ToR å inse att dom var slut. Så då har dom, under protester, lullat dit å kollat, å självklart var det slut. Det blev tredje gången gillt i våras :huvet Jävla nötter :huvet

Köpte 4grejjer i butiken igår.. 2av dem va fel :huvet

Så nu blir att åka 12mil igen o byta grejjorna :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey