Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara sån, men jag har inget program/app som "synkar" mot mitt hotmailkonto på någon av mina datorer heller?
Fungerar inte ett bokmärke i webbläsaren?
har mig en legend mest för storleken.
1. Man verkar inte kunna spara fler/olika nummer på samma kontakt,vilket gör att man måste skapa en ny kontakt om denne har flera nummer att nås på.
Kan också vara att jag inte fattat hur man gör men efter ha fipplat runt så hittar i alla fall inte jag hur
Gå in på kontakten
Menu
Edit
Add (längst ner)
Finns det nån bra videospelare för Desire som klarar avi eller måste man göra om filerna? Vilket format ska man isåfall göra om till? Finns det nån mediaspelare från början eller måste man ladda ner nån app?
har mig en legend mest för storleken.
men har hittat en del saker jag retar mig på som kan bero på att antingen så har inte fattat hur man gör el så går det inte.
1. Man verkar inte kunna spara fler/olika nummer på samma kontakt,vilket gör att man måste skapa en ny kontakt om denne har flera nummer att nås på.
Kan också vara att jag inte fattat hur man gör men efter ha fipplat runt så hittar i alla fall inte jag hur man gör.
Installera det där " swedish keyboard " gjorde bara att tangenterna blev mindre ( nackdelen kanske med legend vs desire som har större skärm )
Antalet nytto apps,jag skulle vilja ha i och med att jag reser mycket appar som gör att jag kan söka hotel,taxi osv i det nordiska land jag är i tex.
och även flygtider.
Om jag är i norge och vill leta upp taxi bolag fanns det en app till ajfaan som man kunde använda sig av som var mycket bra.
Samma med hotellen.
I övrigt har legenden bra batteri tid,mycket bra blutand som funkar skitbra i blåtanden i bilen med mycket bra kvalitet.
Kameran är helt OK och skärmen grym.
Kostar det något att använda GPS:en i Desire? (Som WayFinder eller liknande..)
När jag gör en mapp för att lägga t.ex spelen i, så vill jag gärna att mappen heter just spel.
Men jag lyckas Fan inte ändra namnet. Går det ens ?
//kim
Lyfter tråden lite..
Det anges nästan aldrig om man kan göra videosamtal med Legend eller Desire. Har jag förstått rätt att man INTE kan ringa videosamtal med någon av dem? Det verkar juh helt koko!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |