Legend eller Desire?

Inte för att vara sån, men jag har inget program/app som "synkar" mot mitt hotmailkonto på någon av mina datorer heller?

Fungerar inte ett bokmärke i webbläsaren?

Inte för att vara sån, men jag har inget program/app som "synkar" mot mitt hotmailkonto på någon av mina datorer heller?

Fungerar inte ett bokmärke i webbläsaren?

Jag antar att det är ett svar till mig?

Jag får mailen till telefonen. Det jag stör mig på är att jag får dem som olästa även om jag redan läst dem på datorn och tvärt om.

har mig en legend mest för storleken.

men har hittat en del saker jag retar mig på som kan bero på att antingen så har inte fattat hur man gör el så går det inte.

1. Man verkar inte kunna spara fler/olika nummer på samma kontakt,vilket gör att man måste skapa en ny kontakt om denne har flera nummer att nås på.
Kan också vara att jag inte fattat hur man gör men efter ha fipplat runt så hittar i alla fall inte jag hur man gör.

Installera det där " swedish keyboard " gjorde bara att tangenterna blev mindre ( nackdelen kanske med legend vs desire som har större skärm )

Antalet nytto apps,jag skulle vilja ha i och med att jag reser mycket appar som gör att jag kan söka hotel,taxi osv i det nordiska land jag är i tex.
och även flygtider.

Om jag är i norge och vill leta upp taxi bolag fanns det en app till ajfaan som man kunde använda sig av som var mycket bra.
Samma med hotellen.

I övrigt har legenden bra batteri tid,mycket bra blutand som funkar skitbra i blåtanden i bilen med mycket bra kvalitet.

Kameran är helt OK och skärmen grym.

1. Man verkar inte kunna spara fler/olika nummer på samma kontakt,vilket gör att man måste skapa en ny kontakt om denne har flera nummer att nås på.
Kan också vara att jag inte fattat hur man gör men efter ha fipplat runt så hittar i alla fall inte jag hur

Gå in på kontakten
Menu
Edit
Add (längst ner)

Finns det nån bra videospelare för Desire som klarar avi eller måste man göra om filerna? Vilket format ska man isåfall göra om till? Finns det nån mediaspelare från början eller måste man ladda ner nån app?

Finns det nån bra videospelare för Desire som klarar avi eller måste man göra om filerna? Vilket format ska man isåfall göra om till? Finns det nån mediaspelare från början eller måste man ladda ner nån app?

det ringer en klocka om detta,lusläst swedroid forumet och såg någon tråd om detta.

Kolla om du hittar ngt.. www.swedroid.se

brutalaste telefonen är HD2 :)

älskar min stora leksak! :)

Jag skaffade också en Hero, men märkte att uppdateringarna inte kommer som dom ska. Problemet med HTCs telefoner är just Sense som gör att HTC måste ha en väldig tid på sig för att uppdatera telefonerna. Synd, för Sense är också jävligt snyggt.

HTC borde släppa Sense som en Launcher med widgets istället för att ha det hårdkodat in i operativet.

Sen köpte jag en Nexus One istället som jag har uppgraderat till FroYo (Android 2.2) för en vecka sen, och jag säger bara wow!

Den blir mellan 2-7ggr snabbare beroende på vad du gör med den på grund av den nya JIT-kompileraren. Den känns ruggigt snabb nu och benchar 4ggr så snabbt som Iphone 3gs.

Sen finns det en inbyggd WiFi-hotspot i den också, vilket gör att jag kan använda telefonen för att dela ut min 3g-uppkoppling över trådlöst nätverk. Sjukt nöjd!

men har hittat en del saker jag retar mig på som kan bero på att antingen så har inte fattat hur man gör el så går det inte.

Kan också vara att jag inte fattat hur man gör men efter ha fipplat runt så hittar i alla fall inte jag hur man gör.

Installera det där " swedish keyboard " gjorde bara att tangenterna blev mindre ( nackdelen kanske med legend vs desire som har större skärm )

Antalet nytto apps,jag skulle vilja ha i och med att jag reser mycket appar som gör att jag kan söka hotel,taxi osv i det nordiska land jag är i tex.
och även flygtider.

Om jag är i norge och vill leta upp taxi bolag fanns det en app till ajfaan som man kunde använda sig av som var mycket bra.
Samma med hotellen.

I övrigt har legenden bra batteri tid,mycket bra blutand som funkar skitbra i blåtanden i bilen med mycket bra kvalitet.

Kameran är helt OK och skärmen grym.

Testa Qype

"Antalet nytto apps,jag skulle vilja ha i och med att jag reser mycket appar som gör att jag kan söka hotel,taxi osv i det nordiska land jag är i tex.
och även flygtider.

Samma med hotellen."

Det finns redan i telefonen. Använd Google Search-widgeten. Plättlätt. Låt den bara använda din position, sen söker du på tex hotell eller taxi, så letar telefonen upp närmaste hotell eller nummer till lokala taxibolag.

:edit: I fail @qouting.

Funderar på att beställa en desire, men känner mig osäker på hur kvalitetskänslan är...
Legend ser ju bättre ut men Desire har bättre processor osv. Det vore synd att köpa en
Desire och sen upptäcka att man inte gillar den pga utseendet. Legend verkar flyta bra
trots den mindre processorn men frågan är hur den klarar nya program som kommer.
Alltså hur framtidssäker är Legend med den mindre processorn? Å andra sidan borde inte
HTC släppa en ny mobil nu som inte klarar kommande program.

Funtar på att köpa ny nalle och en HTC är förstås aktuell.

Men när det gäller kartor och navigering så verkar Nokia bra, man kan ladda ned kartor i förväg för ytlandet och slippa sjuka datatrafikkostnader.

Kan man ladda ned kartor i förväg på HTC-nallarna (lagligt , eller lite mindre lagligt)? Är det meckigt?

Lyfter tråden lite..

Det anges nästan aldrig om man kan göra videosamtal med Legend eller Desire. Har jag förstått rätt att man INTE kan ringa videosamtal med någon av dem? Det verkar juh helt koko!

Kostar det något att använda GPS:en i Desire? (Som WayFinder eller liknande..)

Kostar det något att använda GPS:en i Desire? (Som WayFinder eller liknande..)

Finns program som använder gps gratis men ska du ha ett bra program (med röstnavigering) får du betala lite för det (eller fixa det illegalt) men tex google maps fungerar ju gratis. Tror faktiskt inte att videosamtal fungerar, finns iaf ingen kamera på framsidan.

När jag gör en mapp för att lägga t.ex spelen i, så vill jag gärna att mappen heter just spel.
Men jag lyckas Fan inte ändra namnet. Går det ens ?

//kim

När jag gör en mapp för att lägga t.ex spelen i, så vill jag gärna att mappen heter just spel.
Men jag lyckas Fan inte ändra namnet. Går det ens ?

//kim

ja det går håll tummen länge på mappnamnet så ska en meny komma upp där du kan välja att ändra namn

Lyfter tråden lite..

Det anges nästan aldrig om man kan göra videosamtal med Legend eller Desire. Har jag förstått rätt att man INTE kan ringa videosamtal med någon av dem? Det verkar juh helt koko!

Inga videosamtal. Det är väl bara fjortisar som använder? Det är ju helt värdelöst...

Men det har ju Apple ordnat. Sådär 7 år senare än alla andra och dessutom med krav på att motparten har en likadan fån och att båda är inkopplade till WiFi :rofl

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park