Lappen!!

borgarn

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
ingen
Yeah!

Idag fick jag min efterllängtande lapp!! så nu får jag köra tung hojj utan begränsning! Jag har en r6a som står och väntar på mig så idag har jag handlat ställ på bike och drömt om hojjen hela eftermiddagen..

Yeah!

Idag fick jag min efterllängtande lapp!! så nu får jag köra tung hojj utan begränsning! Jag har en r6a som står och väntar på mig så idag har jag handlat ställ på bike och drömt om hojjen hela eftermiddagen..

Fan va kul, häng med nu på lördag då, bara att signa upp sig i tråden.

Grattis:tummenupp

Fan va kul, häng med nu på lördag då, bara att signa upp sig i tråden.

Grattis:tummenupp

GRATTIS

ja fan häng me, blir en härlig tur, o sjukt kul att köra ihop me massa annat folk :)

o sketbra att du kör en del i höst, så att du inte e helt färsk till våren o glömt allt.

Grattis! Fick min fast A begränsad (men vad gör det när det står 25kw på pappret!) för nån månad sedan, SÅÅ härlig känsla. A1 kortet var lika skön känsla den med!

Ja det är en grymt skön känsla.
Tyvärr kan jag inte hänga med på turen på lördag. skulle gjärna vilja men kan inte hämta cykeln förens på måndag. Men om det blir en tur helgen efter är jag på ;)

Ja det är en grymt skön känsla.
Tyvärr kan jag inte hänga med på turen på lördag. skulle gjärna vilja men kan inte hämta cykeln förens på måndag. Men om det blir en tur helgen efter är jag på ;)

Nu vet jag inte varför du inte kan hämta hojen förens på måndag, men finns det kanske någon på forumet som kan hjälpa dig (om det nu bara är hämtning av cykeln det gäller)?

Det är så att hojjen står i stockholm och jag jobbar 10 mil söder om stockholm så jag åker dit på måndag. Tycker det inte är så roligt att åka 100 mil extra på dom 100 jag redan åker varje vecka. Men igentligen är det värt det.

Det är så att hojjen står i stockholm och jag jobbar 10 mil söder om stockholm så jag åker dit på måndag. Tycker det inte är så roligt att åka 100 mil extra på dom 100 jag redan åker varje vecka. Men igentligen är det värt det.

Tuff break:huvet Men som du själv säger, egentligen är det det värt det...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back