Lappen!!

borgarn

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
uppsala
Hoj
ingen
Yeah!

Idag fick jag min efterllängtande lapp!! så nu får jag köra tung hojj utan begränsning! Jag har en r6a som står och väntar på mig så idag har jag handlat ställ på bike och drömt om hojjen hela eftermiddagen..
 
Yeah!

Idag fick jag min efterllängtande lapp!! så nu får jag köra tung hojj utan begränsning! Jag har en r6a som står och väntar på mig så idag har jag handlat ställ på bike och drömt om hojjen hela eftermiddagen..

Fan va kul, häng med nu på lördag då, bara att signa upp sig i tråden.

Grattis:tummenupp
 
Fan va kul, häng med nu på lördag då, bara att signa upp sig i tråden.

Grattis:tummenupp


GRATTIS

ja fan häng me, blir en härlig tur, o sjukt kul att köra ihop me massa annat folk :)

o sketbra att du kör en del i höst, så att du inte e helt färsk till våren o glömt allt.
 
Grattis! Fick min fast A begränsad (men vad gör det när det står 25kw på pappret!) för nån månad sedan, SÅÅ härlig känsla. A1 kortet var lika skön känsla den med!
 
Ja det är en grymt skön känsla.
Tyvärr kan jag inte hänga med på turen på lördag. skulle gjärna vilja men kan inte hämta cykeln förens på måndag. Men om det blir en tur helgen efter är jag på ;)
 
Ja det är en grymt skön känsla.
Tyvärr kan jag inte hänga med på turen på lördag. skulle gjärna vilja men kan inte hämta cykeln förens på måndag. Men om det blir en tur helgen efter är jag på ;)

Nu vet jag inte varför du inte kan hämta hojen förens på måndag, men finns det kanske någon på forumet som kan hjälpa dig (om det nu bara är hämtning av cykeln det gäller)?
 
Det är så att hojjen står i stockholm och jag jobbar 10 mil söder om stockholm så jag åker dit på måndag. Tycker det inte är så roligt att åka 100 mil extra på dom 100 jag redan åker varje vecka. Men igentligen är det värt det.
 
Det är så att hojjen står i stockholm och jag jobbar 10 mil söder om stockholm så jag åker dit på måndag. Tycker det inte är så roligt att åka 100 mil extra på dom 100 jag redan åker varje vecka. Men igentligen är det värt det.

Tuff break:huvet Men som du själv säger, egentligen är det det värt det...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top