Lamborghini Gallardo Superleggera VS Ducati 1098

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Tittade precis på ett fifth gear avsnitt där de flikar in en tävling mellan en Lamborghini Gallardo Superleggera och en Ducati 1098. Ganska mycket bil i detta klipp då det är ett bilprogram men ändå underhållande.

[YOUTUBE-ID]3r5nfj7EAfw[/YOUTUBE-ID]

Gissa vad som vinner runt banan? :va

En 1098R hade spöat den ännu värre. Kanske till och med haft en chans i bromstävlingen?

:tummenupp kanon inslag =) precis vad jag behövde efter en härlig natt av ingeting..

Vart hämtar man upp sin nya 1098 :va

Det jag undrar framförallt är var man hittar närmaste rena torra asfalt och bra väder :näsblod jaja det går ju iaf. mot ljusare tider! :tummenupp

Roligast av allt e ju när man tittar på prislappen... hur mycket skoj får man per krona?!
Plus att jag vill påstå att man e klart duktigare om man kan prestera snabba varv på en hoj än i en bil.

mmm

det var nog dagens mest fåniga flin man fick nu,:tummenupp

Jag gissade faktiskt på Lambon, trots att den hade automalåda. Men jag undrar hur det hade blivit med en bättre förare i bilen.

Jag trodde jag såg i syne härom veckan när jag skulle ut och ta min vanliga sena kvällspromenad med barnvagnen och snett över över gatan, mitt i snöblasken, tycker mig se en smutsig Lamborghini dekalad i snöcamo och med takbox! Jag gick fram och tittade och jo, nog fan var det en tvättäkta Lambo. Det såg helt sjukt ut men när jag sedan googlade på Lamborghini och takbox så klarnade det. Det är tydligen en av sveriges bästa freestyle skidåkare som gillar schyssta åk och har den som bruksbil.
DSC01466.JPG

Jag gissade faktiskt på Lambon, trots att den hade automalåda. Men jag undrar hur det hade blivit med en bättre förare i bilen.

Sett en del fifth gear avsnitt och gubben är bra på att köra, men visst finns det bättre. Finns även bättre hoj-förare så :tungan

Fyfan för att våldta en lambo med en takbox!!!!

Han har säkert en sidovagn & sissybar på sin retta också!!! :mad: :mad:

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back