Lagar krachade pärlan

jag älskar ljudet från din hoj och ett blås som får min snutte att bullra mycket kommer göra mig mycket nöjd :D

Vill du att den ska bullra har du lite för många cylindrar... :tungan


Skämt åtsido, det här blåset gillade jag. :)
TRC_65271669.jpg
 
Alltså, vafan har de gjort med den nya fireblejden? Ramen ser ju avsågad ut! :gnissla Aah jag ville bara säga det...
 
Har du börjat skruva på den nått då?

Jag såg den också i somras när den låg utsmetad i rodellen.


//Alex
 
Har bestämt mig nu!! Blir ett Two Brothers M5 (större) Kolfiber :yoparty

Har du börjat skruva på den nått då?

Jag såg den också i somras när den låg utsmetad i rodellen.


//Alex

Jag har tagit bort dämparna, fälgen och kronorna...har inte skruvat på något än...tänkte göra dé så fort jag fått alla delar.
va fan...känns som att alla var där...morsan, brorsan och några vänner kom in i rondellen när jag låg på britsen utan att någon hade ringt de innan. :S

Highpipe passar 954:an sådär :va

nä, någon highpipe blir dé inte för att dé finns knappt något snyggt blås...i så fall kan jag lika gärna behålla mitt Micron blås...skönt att ha bestämt sig iaf. :D
 
Last edited:
bra att du snart har hemma alla prylarna! jag kan knappt bärga mig tills den dagen då du ringer mig och ber om hjälp med att skruva ihop allting ;)
förresten, kan inte du beställa en sommar till oss? jag är trött på kylan... däcken blir ju aldrig varma känns det som... :P och sen är det ju jobbigt att behöva tvätta henne hela tiden... hehe vi ses när värmen dyker upp snutte ;)
 
det ser ut som skit tycker Jag! Jevvligt mycket Opel Manta med kjolpaket över det dessutom ser hojen 50 kilo tyngre ut. Man vill ju åt mellanrummet mellan sving/bakhjul och arsle och det där systeme täpper till totalt. Gillar klasiska pipor som inte ligger för högt och inte är för långa.

Håller helt med om att det är skitfult med dubbla (shotgun). Enligt mitt tycke så ska så lite avgassystem som möjligt synas, dvs seatpipes eller ett litet rör som slutar i kåpans bakre kant gäller.
 
Kom hem från kanarieöarna igår och såg en massa avin från posten...givetvis sprang man ut och hämtade sina julklappar. Två månader tog dé men dé var dé värt :D
 

Bifogat

  • CRG koppling och broms -handtag.JPG
    CRG koppling och broms -handtag.JPG
    81.7 KB · Visningar: 167
  • Gilles fotpinnar.JPG
    Gilles fotpinnar.JPG
    79.8 KB · Visningar: 178
  • Grenrör.JPG
    Grenrör.JPG
    73.5 KB · Visningar: 137
  • kedje och häl -skydd.JPG
    kedje och häl -skydd.JPG
    70.5 KB · Visningar: 122
  • Reg-skylt hållare och Kamera hållare.JPG
    Reg-skylt hållare och Kamera hållare.JPG
    75.1 KB · Visningar: 114
  • stålomspunna bromsslangar.JPG
    stålomspunna bromsslangar.JPG
    107.2 KB · Visningar: 141
  • Undertail.JPG
    Undertail.JPG
    62.9 KB · Visningar: 129
det ser ut som skit tycker Jag! Jevvligt mycket Opel Manta med kjolpaket över det dessutom ser hojen 50 kilo tyngre ut. Man vill ju åt mellanrummet mellan sving/bakhjul och arsle och det där systeme täpper till totalt. Gillar klasiska pipor som inte ligger för högt och inte är för långa.

ser klumpig ut (traktorarsle)
 
Den där undertailen har jag sneglat på i flera veckor nu!
Hur verkar den i kvalle och passform!

Rock On / Per
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top