Lagar krachade pärlan

men lille snutte då! den där framlyktan hade ju funkat perfekt som pannlampa om man jobbar i en gruva ju! ;)

nä men den lacken verkar riktigt skön faktiskt! den passar din "manliga" personlighet också ju hehe ;)

skaffar du "Devil Shotgun" eller vad dom där 2 små piporna kallas på sidan så ska jag jaga dig med blåslampan haha! :D

ska bli kul att se dig och din hoj i sommar igen! jag hoppas på att ha hittat en fin gixxer tills dess så vi kan köra i solnedgången som vi snackade om i somras :) ;)

jag ska nog börja kolla in din tråd så jag får se om du sköter dig. hehe puss
 
Snart ska kåporna lackas, väntar på bakkåpan/sittkåpan bara. Devils shotgun blås finns inte längre så jag får välja något annat.
Behöver åsikter!!! Vilket tycker ni?
 

Bifogat

  • Blue Flame Carbon.jpg
    Blue Flame Carbon.jpg
    11 KB · Visningar: 83
  • Blue Flame Stainless Steel.jpg
    Blue Flame Stainless Steel.jpg
    9.5 KB · Visningar: 87
  • Blue Flame Titan.jpg
    Blue Flame Titan.jpg
    9 KB · Visningar: 86
  • Blue Flame Titan EVO.jpg
    Blue Flame Titan EVO.jpg
    9 KB · Visningar: 78
  • Blue Flame Titan EVO Carbon.jpg
    Blue Flame Titan EVO Carbon.jpg
    10.3 KB · Visningar: 86
  • Two Brothers Carbon.jpg
    Two Brothers Carbon.jpg
    20.2 KB · Visningar: 104
  • Two Brothers Stainless Steel.jpg
    Two Brothers Stainless Steel.jpg
    21.7 KB · Visningar: 78
  • Two Brothers Titan.jpg
    Two Brothers Titan.jpg
    6.7 KB · Visningar: 87
Hojen kommer lackas i Candy-röd med pärlvit racing stripe där bak då jag inte hittar något ställ som passar lila :D
 

Bifogat

  • Candy red 954, solocuts och slip-on med racing stripe.JPG
    Candy red 954, solocuts och slip-on med racing stripe.JPG
    76.2 KB · Visningar: 226
Jag gillar Blue flame EVO, är inte så vanligt här i Sverige heller.
Om du inte har så bråttom så kommer mivv att komma med ett motogp rör till 2008, en jag känner fick en förhandsvisning av det på mc-mässan i Milano. Ska visst se riktigt bra ut.
 
Jag gillar Blue flame EVO, är inte så vanligt här i Sverige heller.
Om du inte har så bråttom så kommer mivv att komma med ett motogp rör till 2008, en jag känner fick en förhandsvisning av det på mc-mässan i Milano. Ska visst se riktigt bra ut.

å fan! såg lite bilder på de på deras hemsida men dé ser ut som ett kortare blås bara...hade varit grymt sexigt om dé fanns Hotbodies GP blås till 954 men dé hittar jag inget :-/
men dé kanske blir ett MIVV...får se vad som sägs om dé när dé kommer ut :)
 
Shark har också shotgun men jag tycker inte det är så snyggt.
TRC_65271669.jpg


Den här är snyggare
img12.jpg
 
Dé lutar ganska starkt åt Two Brothers Carbon blås. Blue Flames EVO modeller har utgått tyvärr och de andra BF blåsen gör hojen osymetrisk känns dé som. Sharks shotgun va rätt fräsch men som du säger så é dé inte så snyggt nu när jag tittat några ggr och funderat lite.
 
954:an känns så touring på nåt sätt :va

sadeln é rätt så stor men den é verkligen den skönaste hojen jag kört. kände mig säker på den första gången jag satte mig på den till skillnad från R1 -04. Den kändes alldeles för racing stukad för gatukörning. kändes som att man var tvungen att ligga på den hela tiden pga den höga sadeln, eller så é dé jag som é så lång :D
 
ha ha, lustigt! eller inte egentligen... såg den hojen ligga i rondellen för ett par månader sen, va fan hände? såg ut som du siktat på den 70 cm höga vägkanten...!?

lycka till med bygget!
 
ha ha, lustigt! eller inte egentligen... såg den hojen ligga i rondellen för ett par månader sen, va fan hände? såg ut som du siktat på den 70 cm höga vägkanten...!?

lycka till med bygget!

hahaha japps dé var jag dé. hade nytt bakdäck och fick sladd när jag råkade ge gas i svängen...hojen började wobbla och sen minns jag inget mer tills jag vakna på en bår med massa brandmän och poliser runomkring.
 
hoppas det gick bra trots allt! mycket tung trafik i den rondellen, kunde slutat riktigt illa...

lägg upp lite bilder på hur det går!

ha det!:tummenupp
 
sadeln é rätt så stor men den é verkligen den skönaste hojen jag kört. kände mig säker på den första gången jag satte mig på den till skillnad från R1 -04. Den kändes alldeles för racing stukad för gatukörning. kändes som att man var tvungen att ligga på den hela tiden pga den höga sadeln, eller så é dé jag som é så lång :D



Jag är åxå rätt lång. Visst blir det påfrestande för armar, ben å nacke med en R1:a men ska man va fin får man lida pin.:yoparty
 
Tycker de där är så olika, jag hade en SP1.a tidigare och dess körställning klagade folk på överallt, jag är 186 lång och tyckte den var kanon.
Visst kändes de i händerna efter lite längre sträckor men de var mest pga vibrationerna.
 
Jag är åxå rätt lång. Visst blir det påfrestande för armar, ben å nacke med en R1:a men ska man va fin får man lida pin.:yoparty

haha jag känner mig ruskigt fin på min 954 ;) R1 -98 har jag testat med men den var dé inga problem med, fast jag tycker fortfarande att 954 passar mig bäst än så länge :)
smaken é som baken :arsele

Jag gissar på att lampan är från en RD125 YPVS typ -86

jag tror snarare dé é en biltema lykta till nån volvo bil hehehe
tur é dé att man har originallampan :D
 
Last edited:
Dé lutar ganska starkt åt Two Brothers Carbon blås. Blue Flames EVO modeller har utgått tyvärr och de andra BF blåsen gör hojen osymetrisk känns dé som. Sharks shotgun va rätt fräsch men som du säger så é dé inte så snyggt nu när jag tittat några ggr och funderat lite.

Two Brothers har ett konstigt 3-kansts mönster på sina kålfiber burkar. Satsa på Titan röret istället. :)

TB är även kända för att låta rätt mycket... :hihi
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top