blacktriple
Har två Aprilior!
jag älskar ljudet från din hoj och ett blås som får min snutte att bullra mycket kommer göra mig mycket nöjd![]()
Vill du att den ska bullra har du lite för många cylindrar...
Skämt åtsido, det här blåset gillade jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag älskar ljudet från din hoj och ett blås som får min snutte att bullra mycket kommer göra mig mycket nöjd![]()
Aah jag ville bara säga det...Shark har också shotgun men jag tycker inte det är så snyggt.
![]()

Har du börjat skruva på den nått då?
Jag såg den också i somras när den låg utsmetad i rodellen.
//Alex
Highpipe passar 954:an sådär![]()
det ser ut som skit tycker Jag! Jevvligt mycket Opel Manta med kjolpaket över det dessutom ser hojen 50 kilo tyngre ut. Man vill ju åt mellanrummet mellan sving/bakhjul och arsle och det där systeme täpper till totalt. Gillar klasiska pipor som inte ligger för högt och inte är för långa.

det ser ut som skit tycker Jag! Jevvligt mycket Opel Manta med kjolpaket över det dessutom ser hojen 50 kilo tyngre ut. Man vill ju åt mellanrummet mellan sving/bakhjul och arsle och det där systeme täpper till totalt. Gillar klasiska pipor som inte ligger för högt och inte är för långa.
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |