Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar. Och det är jag glad för, för då kan jag inte bli vansinnig på att hojen är trasig och står isärskruvad.witte skrev:Tog hojen till jobbet i morse och nu står den ute i solen och väntar på mig... Vädret är underbart här i Gbg.![]()
Fler som jobbar idag eller?
Ojoj illa... Ska tänka på dig när jag susar iväg sen i eftermiddag!John skrev:Jag jobbar. Och det är jag glad för, för då kan jag inte bli vansinnig på att hojen är trasig och står isärskruvad.![]()
Ja, vädret är verkligen grymt bra. Var precis ute och flyttade på min pärla så jag ser den från mitt kontor. Kan inte koncentrera mig annarsHinkas skrev:Jag börjar jobba 12:30 idag, men dessvärre har jag ingen hoj än så länge, men till veckan kanske den får stå ute i solen och vänta på mig. Det har ju varit ett juvligt sommar väder några dagar nu, häromdagen hade vi 25 grader varmt i skuggan.
Fan vad nice det låter. Kanske ska dra från jobbet lite tidigare idag...Andyman_se skrev:klart man jobbar, det är ju lördag... men det är rätt lugnt och skönt, inga kunder i bilhallen så man kan sitta och dricka kaffe i solen isället. Har ni inget bättre för er så får ni gärna köpa lite bilar av mig, börjar bli trångt i hallarna. Jobbar en och en halv timme till sen blir det nof en liten hojtur ut till kusten, kanske en glass också, vem vet..
Har du någon bild på hur den ser ut? Som du säger, inget jättekänt märkeHinkas skrev:Hehehe, jag behöver ingen bil jag heller, så det blir pass på det idag ; ).
Ringde nyss företaget jag ska köpa hoj av, tänkte ju köpa en demohoj som gått 8mil. Stort sätt bara handlaren själv som testat den en sväng eller två. Men han vägrade pruta på den så att det får bli den svarta som gått 0mil istället. Kan ju vara kul det också och se den första kilometern ticka iväg på mätaren =). Kl 07:00 på måndag morgon öppnar dom, men jag tror knappast jag kommer vara där så tidigt, men jag lär känna mig som ett barn före julafton imorgon kväll IAF =)
Emmi skrev:Vart ledig hela dagen, jobbar mellan 22-02 inatt dock...

Rasorblade skrev:Japp sitter på jobbet hela helgen............![]()

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|