Lördagsjobb...

Hinkas skrev:
Nästa helg alltså? Gött, då har jag någon att snacka strunt med =). Man får ju se det positiva i det hela, gött betalt.
Plus att jag kommer nog kunna pilla naveln hela nästa helg, tror inte så många ringer till internet supporten under midsommar helgen, eller jag hoppas IAF inte det, speciellt om det är fint väder, då skäller jag ut dom för att dom sitter inne vid datorn istälelt för att vara ute i solen :fatta!

både denna och nästa :huvet :död så det blir inget :fyllisar för mig.......

Rasorblade skrev:
både denna och nästa :huvet :död så det blir inget :fyllisar för mig.......

Inte åt mig heller, och inte förra året och inte året före det heller... 3'dje året i rad jag jobbar midsommar. Får väl hoppas det blir jul och nyår i år också då så har jags att en hat-trick eller vad det heter på alla tre högtiderna :3freak

min hoj står också och väntar, men den får vänta ett tag..
jobbar 18.00-06.00 denna och nästa helg.

blänker gör den inte heller då jag inte fått :tummenupp ur :arsele och tvättat den.. men ledig på måndag så då ska den få all den kärlek den behöver :)

Jaha, en annan sitter ju och jobbar idag också. Fler som delar mitt öde?
Men det som får mig att hålla humöret uppe är att det nu bara är 20h kvar tills jag ska hämta cykeln =).

Hinkas skrev:
Jaha, en annan sitter ju och jobbar idag också. Fler som delar mitt öde?
Men det som får mig att hålla humöret uppe är att det nu bara är 20h kvar tills jag ska hämta cykeln =).
Japp jobbar och sliter.. Eller ja, sliter o sliter... :rolleyes:

Slutar 17:30 då blir det hojja av!!

Fler som sitter här denna lördag också och jobbar? Jag sitter IAF på jobbet och det händer inte precis speciellt mycket. På 1h har jag tagit 3 samtal med en snitt tid på ca 2minuter vardera, så rätt dött är det.
Tänkte kolla om det är fler som har tråkigt idag, men får bra betalt ;)

Hinkas skrev:
Fler som sitter här denna lördag också och jobbar? Jag sitter IAF på jobbet och det händer inte precis speciellt mycket. På 1h har jag tagit 3 samtal med en snitt tid på ca 2minuter vardera, så rätt dött är det.
Tänkte kolla om det är fler som har tråkigt idag, men får bra betalt ;)

Jag jobbar inte idag, men jobbade däremot igår kväll och i förrgår kväll. Bra betalt var det, men lugnt hade jag det inte. Det är någon förbannelse över midsommar. Det är då dom tyngsta gubbarna och tanterna ramlar. Och inte nog med det. En TIA, tre spyor och durchfall.

:4skrika

anja skrev:
Jag jobbar inte idag, men jobbade däremot igår kväll och i förrgår kväll. Bra betalt var det, men lugnt hade jag det inte. Det är någon förbannelse över midsommar. Det är då dom tyngsta gubbarna och tanterna ramlar. Och inte nog med det. En TIA, tre spyor och durchfall.

:4skrika

Låter inte så himla kul. Som tur är behöver jag IAF inte utföra tunga lyft på mitt jobb, det tyngsta jag lyfter är nog kaffekoppen :rolleyes: . Men det är ju göttigt med bra betalt, ända gångerna på året man får bra betalt på detta jobbet är ju stora högtider :fatta! . Därför jobbar jag jul/nyår, midsommar etc etc

Jag jobbar också. Analyserar vattenprover vid universitetet.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8