Lördags Gazz 24/5

Jag har svårt att hänga på imorgon tis till MrsRR, får se hur det blir senare i veckan.

Trist att läsa om ännu en avåkning, men jag säger av erfarenhet som någon tidigare nämde. Det är skönt att ha trygga och rutinerade människor runt sig när olyckan är framme. Även om det inte var så farligt för min del. Krya på sig MrsRR.

Jag var uppe i Kristianstad i kväll och hälsade på MrsRR.:tummenupp
Jag tycker inte om sjukhus innan och att se en vän svårt skadad e inte kul.

Hon hälsar till alla!

Krya på dig och försök att hålla humöret uppe så e du snart frisk igen!!
:krama:krama

Jaha hon åkte hem igår. Men har feber och inflamation i såret. Men vid gott mod.

Har varit på MC-huset idag och ifrågasatt en del. Polisen i Kristianstad hitta inget fel på BMWen:va
Lustigt hur rykten sprider sig, för på MC-huset viste man inte exakt vad som hände. Blev lite liv i luckan där idag. Så nu ska BMW Sverige hämta MCen som skall vidare till Tyskland för genomgång. Detta har blivit deras prioritet nr ETT nu. Dom har även kontaktat Polisen för feedback. Nisse på MC-huset har bet mig maila honom kontakt infon om alla som var med och såg olyckan. Tyskar är ju som sagt veldigt metodiska och vill ha reda på varje minsta detalj. Allt är av intresse. Så som -blinka hennes bakljus när det hände?- Hur föll den över- hur såg det ut.... Allt som har opsarverats just för och under händelsen. MrsRR kommer få en kompensation..för hennes olyckliga slut. allt enligt BMW Sverige. Hon kommer få fett!!! Men hennes skador kan man inte lösa med pengar tyvärr, men men
Tackar Nisse på MC-huset för hjälpen. Jag väntar med spänning på vad BMW i Tyskland kommer säga om MCen...

Har ni något som ni tycker är av intresse, eller såg hela händelseförloppet och framför allt hjälpa till med feedbacken till Tyskland
PMa mig. Så vidarbefodrar jag det till Nisse som skickar det vidare till Tyskland, där dom väntar på svar på Måndag. Dom är veldigt angelägna av att få lösa denna gåta.
Mvh/Freddie

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...