Lördags Gazz 24/5

01. Breiz
02. MrsRR
03. MissFiii
04. r33z
05. m akeszon ( troligtvis )
06: FunkyFreak (om flyget är i tid, annars gazzar jag ikapp)
07. Palle71
08. Lomma_rider ( kanske )
09. powerglide
10. gr0dan (om han vaknar)
11. J.N
12. spider69 (Ifall DD håller)

Bra agerat till allihopa som var med idag.
Med ett sådant sällskap så vet man att man garanterat får hjälp när det behövs :tummenupp

Bra agerat till allihopa som var med idag.
Med ett sådant sällskap så vet man att man garanterat får hjälp när det behövs :tummenupp

Oxå hemma nu....
Ja! Håller med, som alltid är ni alla goda, omtänksamma och sak kunniga i alla lägen. Jag skattar mig lyckligt lottad över att få ha sådana kamrater... Tack för idag Breiz och powerglide!:tummenupp gott gazz trotts allt.
kommer sakna en veldigt mycke......:gråta:gråta
f*n osså...

Du hann ju :-D

Nu är jag hemma...

Jaa...:) Trodde nästan att ingen skulle stå där faktist...
meen där var ni allehoppa góa o gla:tummenupp

Last edited:
Oxå hemma nu....
Ja! Håller med, som alltid är ni alla goda, omtänksamma och sak kunniga i alla lägen. Jag skattar mig lyckligt lottad över att få ha sådana kamrater... Tack för idag Breiz och powerglide!:tummenupp gott gazz trotts allt.
kommer sakna en veldigt mycke......:gråta:gråta
f*n osså...

Håller också med. Man är i trygga händer om olyckan skulle va framme :) Någon som hört mer hur det är med henne?
Tack för en go tur med mysiga vägar :tummenupp

går fram och tillbaka i lyan här och kan inte tänka på nått annat................
tappat lusten.....
rent off......

Gott att det finns goa R riders där ute:)

Bara ++++ på vägarna (är nog mina favo vägar):tummenupp

Tackar för rundan och poweglide som fick oss hem igen:)

Och kvãlls turen med funkyfreak och hoppas inte fru bimmer var för lack på dig sen:tuttar

Tackar för rundan och poweglide som fick oss hem igen:)

Och kvãlls turen med funkyfreak och hoppas inte fru bimmer var för lack på dig sen:tuttar

Haha... hon gnällde en heldel efter dina bravader.... på mig då alltså! F*n så som du tog henne har satt sina spår, nu vill hon inget annat:D
Hon sparka mig i häcken hela vägen hem... Shit! det funka bra i tvåan nuoxå jööh:yoparty
Ja och din fru var banne mig inte helt fel heller, skön ställning och bara mata på med gött sound:tuttar:tungan:banana

Haha... hon gnällde en heldel efter dina bravader.... på mig då alltså! F*n så som du tog henne har satt sina spår, nu vill hon inget annat:D
Hon sparka mig i häcken hela vägen hem... Shit! det funka bra i tvåan nuoxå jööh:yoparty
Ja och din fru var banne mig inte helt fel heller, skön ställning och bara mata på med gött sound:tuttar:tungan:banana

Förstår det när hon bara ville att Jag skulle ta henne om och om igen när hon var van med 4 sec:arsele Övning ger färdigheter:tuttar

Förstår det när hon bara ville att Jag skulle ta henne om och om igen när hon var van med 4 sec:arsele Övning ger färdigheter:tuttar

Haha... o igen! osså en gång till f*nimig...:D Phffffffft 4 sec! gör det på 2 blankt. Får f*n recka. Tills du kom in i bilden o gränsla henne me orden -Hello! I am from SWALOW! you knowe what to do....:D
Ja, peta in trean, så har man tre till till sex..haha
Bara att öva på!

Breiz runda för den nyfikne.

Bifogat

• ScreenHunter_01 2011-09-25 12.11.jpg
    ScreenHunter_01 2011-09-25 12.11.jpg
    226.4 KB · Visningar: 41
Och min lilla tur västerut igen.

Bifogat

• ScreenHunter_02 2011-09-25 12.22.jpg
    ScreenHunter_02 2011-09-25 12.22.jpg
    225.2 KB · Visningar: 26