Lördags Gazz 24/5

Hoppas att ni hade det trevligt på rundan i går!

Tråkigt det som hände dig MrsRR!! Hoppas att du e på benen snart igen! Jag vet hur jävla ont det gör.

Tack för hjälpen, fick höra att ni gjorde ett fantastiskt jobb :)
Jag kommer inte ihåg någonting, bara att jag helt plötsligt åkte ambulans, blir kvar här ett tag till. Blir op i morgon. Jag mår skit men det går över. Kram alla och tack änn en gång/ Mrsr RR:krama

Jag kommer inte ihåg någonting, bara att jag helt plötsligt åkte ambulans, blir kvar här ett tag till. Blir op i morgon. Jag mår skit men det går över. Kram alla och tack änn en gång/ Mrsr RR:krama

Krya på dig...

Breiz: Rundan i sig kunde inte vara bättre +++
MrsRR: Kul att se dig skriva en rad. Krya på dej nu.

Jag kommer inte ihåg någonting, bara att jag helt plötsligt åkte ambulans
Ok, men då berättar vi det bara en gång till för dig ;)
Du var lite lätt väck när vi höll koll på dig tills andra brandkåren kom (de var duktigt mycket mer rutinerade än Degebergagubbarna).
Tror vi var uppe i 7 - 8 förklaringar för dig om vad som hänt.
Men dunkar man i marken på det viset så är det inte så konstigt att man blir lite vimsig ett tag efteråt :krycka

Krya på dig MrsRR.

Tråkigt att höra om det som hände!! Men krya på dig så ses vi snart på vägarna igen!

Ja krya på dig vännen:krama Det var jobbigt för oss alla det som hände. Du lät som en gammal LP-Skiva med hack i :D:krama
Vill komma och hälsa på dig o killa dig under fötterna lite:)
Försöker få med MiiFii, grOdan och lasseluring bl a. grOdan låg ju precis bakom dig, så tänkte om ni villa snacka lite...
Vi kanske blir ett lag som kommer förbi, och vålgästar dig lite:banana
Massa góa helande kramar MrsRR.. See You Soon;)

Ni som villmed, vad sägs? Tisdag kväll Start från Lund o plocka upp fler längst med vägen till Kristianstad..?:)

Hoppas att ni hade det trevligt på rundan i går!

Tråkigt det som hände dig MrsRR!! Hoppas att du e på benen snart igen! Jag vet hur jävla ont det gör.

Jätta bra runda Breiz.. Allt var perfekt tills...........
Vi fullföjlde inte hela rundan i heller väl va? Du hade tänkt dig en sväng till efter fikat förstod jag. Men trotts allt så tyckte jag det var en fin runda:tummenupp

Last edited:
Tråkigt att höra om dig MrsRR ! Hoppas på snabb återhämtning och att du hinner upp i sadeln någon gång till denna hösten :tummenupp

Jag e med upp !!:tummenupp

Ja va nice!:) Hon opereras idag. Undrar bara om hon åker hem ikväll?
Har messat henne nyss. Men tror nog hon ligger och svävar på rosa moln av narkosen just nu:D

Tackar Eviel-eve för all info hon har givit mig:krama
Det är besökstid efter 13:30 iaf :)

Tack Breiz för en fin runda på riktigt härliga vägar!

Och MrsRR... Krya på dig! Hoppas allt läker ihop som det ska och att du snart kan sitta på en hoj igen! :tummenupp

Prata nyss med henne. Armbågen opererades idag iaf, hon lär ligga kvar ett tag. Ett knäckt revben som punkterat ena lungan var det med:näsblod:( Hon minnes ingenting av händelsen. Vart lite ängslig över om hon åkte på nån annan, eller andra råkat illa ut.
MrsRR hälsar än en gång Tack till alla som hjälpte till, Vi var välkomna att hälsa på.:nurse
Avd 83, våning 8 rum 3 :)

Jag skall till Oslo vid 18-20:00 så kommer att få åka till kristianstad på eftermiddagen, kan inte kväll.
Nån mer som villmed då? avg ST1 Malmö vid 13:00, köra och möta upp nån mer?

Jag kan tyvärr inte förns vid 1530-1600. Ska till ortopeden i Malmö 1410 , men jag kör gärna dit i morgon!

Jag kan tyvärr inte förns vid 1530-1600. Ska till ortopeden i Malmö 1410 , men jag kör gärna dit i morgon!

MissFiii grOdan o lasseluring skall eventuellt upp imorgon oxå. Från lund. Ni kan ju bestämma nånting!?
Vi kan ju komma i vågor o vålgäste henne istället vet ja :)

Last edited:
MrsRR Krya på dig så du kommer upp i sadlen så snart som möjligt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti