Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thundercat skrev:Starta och gör ett försök. Du kan ju alltid bryta om det inte håller! Ge inte upp!![]()
Thundercat skrev:Jag överträffade alla förväntningar och tog mig runt på 1.40.46. Hade räknat med en tid på runt 1.50-1.55.![]()
Jag hade ledningen i startgrupp 3 genom hela Slottskogen.![]()
Bodin skrev:Hakar på tråden här eftersom jag oxå sitter fast i löparträsket ihop med träsktroll "Pitte"![]()
Frustrerande att man knappt kunde röra sig i starten, långt bak i grupp 9![]()
Sparade mig lite för långt också, kände att det fanns mycket kraft kvar trots tempoökning vid 17km och tom efter spurten sista 2 km.
Gick i mål på tiden 1.42.11
Man har troligen seedat upp en del till varvet 2006
Tidsmässigt kört om 25 135 personer iaf![]()
Ha det fint!!
pitte skrev:Tack så in i helvete för din puschning förut. Jag menar det alltså. Jag sprang med fet smärta från arbetsskadan dagen innan hela varvet och vid 20km fick jag andningsproblem och släpade mig in på 1.46.04 Gick direkt in till sjukvårdarna med en tår i ögat och fick lungorna lyssnade. De bjöd även på smärtstillande för revbenen. Det här var det värsta jag själv har utsatt mig för under en så lång tid men jag är jävligt glad ändå.
Stockholm maraton om två veckor. Ska bara läka ihop, sen jävlar, he he!
Bodin skrev:Thundercat: Fan, det låter ju gött att höra. Skulle vara skönt att slippa samma trängsel nästa år.
Du sprang själv på en bra tid va...har för mig jag läste det tidigare i tråden. Klarade du dig från krämpor mm under eller efter varvet..?
Thundercat skrev:Det gäller att hamna långt fram i startgruppen. Annars kan det bli lite trångt även i grupp 2.
Mr B skrev:Imponerande att höra alla galningar som springer 2 eller fler mil. Ska själv springa mitt första 10km-lopp på Torsdag (Scaniamilen) och blir jävligt glad om jag tar mig runt snabbare än 55 minuter. Haha ! Nästa år får man sikta på att ha samma tempo som er grabbar ... har med lite tur lite löpargener i blodet då brollan sprungit Stockholm maraton på 3:04.
Bingo skrev:Ingen som ska springa broloppet den 18 juni?
Marcus skrev:Nej inte jag iaf. Jag sprang det den första "riktiga" gången år 2000 innan bron öppnades. Hyfsat mäktigt med 80 000 deltagare och bron helt för oss själva då. Hur stort (många anmälda) är det nu?
Marcus skrev:Jotack, det kan det bli, kom till starten lite sent, ca fem minuter innan tvåan skulle iväg, så jag stod/startade nog i princip sist i tvåans grupp. Det var tjockt ända till uppfarten på Älvsborgsbron, så där tappade man några minuter samt lyckades få några välriktade armbågar i bröstet och ett och annat hältramp...![]()
Men nästa år blir det grupp 1 igen efter 1.36 i år. Då ska jag f-n i mig stå först och älga iväg.
Vet ej, deltagarlistan är inte numrerad. Men "några" tusen blir det nog.Marcus skrev:Nej inte jag iaf. Jag sprang det den första "riktiga" gången år 2000 innan bron öppnades. Hyfsat mäktigt med 80 000 deltagare och bron helt för oss själva då. Hur stort (många anmälda) är det nu?
Bingo skrev:Tyvärr skadade jag högerknäet....
Nej, jag har inget tidsmål längre eftersom ena knäet inte är ok. Nåt konstigt med detChris Ash skrev:Har du fått mumlans tankmonterade bortförklaringslista?
Jidetoft skrev:Hur säker kan man vara på att få starta i 1B nästa år, om man sprang på 1.32 i år?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |