TomK
hela världen är min rejsingbana
chrilleus skrev:Aha... Tack så mycket för hjälpen, men jag tror att jag lyckades med nåt liknande själv nu![]()
![]()
Men varför har du locket till luftburken kvar ?
Bort med det och bestycka om, så får du mycket bättre fart i maskinen. Hur kul är det att andas genom ett sugrör ?
(ej ombestyckad dårå)...





