smacker
Skiter mest i de...
Hur fan orkar du? Vill killen starta en egen tråd så låt han göra de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror chassiet spelar större roll faktiskt. Allt går det är bara olika svårt. Bästa tipset är att kolla hur dom som kan gör, sen gör man likadant. Tvivlar man lånar man ut hojen till en expart sen brukar det visa sig att det är man själv som är problemet.
Och forumet blir segare och segare. Eller du kanske inte tycker det är jobbigt?Hur fan orkar du? Vill killen starta en egen tråd så låt han göra de!
Och forumet blir segare och segare. Eller du kanske inte tycker det är jobbigt?
Precis...Är det inte just sökning som är krävande för systemet ? Är väl därför man inte för göra ny sökning förrän efter 20 sek.....![]()
Precis...För att det finns mängder med trådar att söka i, likadana trådar med samma svar...
![]()
Så om nån månad så kan vi ju stänga forumet då för alla frågor har redan ett svar och förvandla SH.com till en databas istället för ett forum!!
Mer socialt och trevligt när folk frågar saker istället för att alltid söka och leta svar på egen hand...??![]()
Så om nån månad så kan vi ju stänga forumet då för alla frågor har redan ett svar och förvandla SH.com till en databas istället för ett forum!!
Mer socialt och trevligt när folk frågar saker istället för att alltid söka och leta svar på egen hand...??![]()
Hur pass enkelt är det att få upp en Gixxer 600 -00? Inte vågat prova än![]()
Hur pass enkelt är det att få upp en Gixxer 600 -00? Inte vågat prova än![]()
Grejen var ju den att trådstartaren påstod att han inte kunde hitta med sökfunktionen. Jag hjälpte till, läs.Sen finns det ju hundra inlägg i varje tråd som inte svarar på frågan trådstartaren hade utan istället bekymrar sig över att det redan fanns en tråd om samma sak... Blir forumet snabbare av det![]()
Oj förlåt mig... Glömde söka om det fanns en tråd som handlade om att folk bråkar om vad trådstartaren hade för frågor...![]()
Grejen var ju den att trådstartaren påstod att han inte kunde hitta med sökfunktionen. Jag hjälpte till, läs.
Grejen var ju den att trådstartaren påstod att han inte kunde hitta med sökfunktionen. Jag hjälpte till, läs.
Om jag vrider rullen fullt ut på 1:an så reser sig inte min 750???
Det borde den väl göra...eller![]()
Beror väl på vad det är för 750 kanske.
Suzuki GSX 750 gör det inte. Inte dom som vi körde på trafikskolan förra året iallafall. Den var helt enkelt för tung framtill.
Vi provade även när jag satt bakpå och läraren vred på, men den lyfte inte. Anledningen att han gjorde så var att jag frågade om den skulle resa sig eftersom jag var feg och rädd att den skulle göra det.
Men förmodligen reser den sig om man rycker lite eller leker med kopplingen.
Tycker dom där filmerna jag länkade till tidigare i tråden är rätt trevliga.
/H
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt