Lär mig åka motorcykel tack :D

mafo skrev:
2498708 Aha, du jobbar så .. :va



Alltid .. :tummenupp
Jag tycker det är lite fuskigt, jag skriver i olika trådar, visar upp mig för kvinnsen. :arsele

Men jag får inte så mycket som en naken tå i min PM box.

Varför :va :confused:
 
Rash skrev:
2498792 Vilket du givetsvis inte är?:rolleyes: :D ;)
Kul att kunna titulera sig som startare av denna oerhört givande tråd:tummenupp


:dummer

Skillnaden på mig o han e att jag lyckas få lite PM osv :tungan

Jag är väldigt stolt faktiskt..

När kommer du ner o åker mottocikkel då?
 
AndreasNo skrev:
2498803 Skillnaden på mig o han e att jag lyckas få lite PM osv :tungan

Jag är väldigt stolt faktiskt..

När kommer du ner o åker mottocikkel då?

Upp menar du:) Åker nästan förbi imorn bitti faktiskt. Ska upp till Avesta och sälja 204:an:(
En vacker dag hälsar jag på med hoj. Men det vore nog roligare om du kom ner hit. Finns en jäkla massa folk du kan åka med här nere:)
 
Rash skrev:
2498862 Upp menar du:) Åker nästan förbi imorn bitti faktiskt. Ska upp till Avesta och sälja 204:an:(
En vacker dag hälsar jag på med hoj. Men det vore nog roligare om du kom ner hit. Finns en jäkla massa folk du kan åka med här nere:)

Jag tänkte inte jag bara skrev, upp menar jag såklart ja.
Fan va tråkigt. Sälja gamla bettor e ju inge kul.

Mjo får ta mig neråt, men de lär dröja..
Åka o piska dig o din skithoj lite :D
 
AndreasNo skrev:
2497650 :D

ja e verkligen kass på riktigt, va ska jag ta mig till...

va fan ska jag me 7k varv o 3 växlar till o göra? kommer ja ju aldrig utnyttja :va

Blir rädd såfort den går över 5k varv ju, låter som fan o vibrerar o har sig..
Ska prova sättapå orginaldämparen så kanske de inte e lika läbbigt...



:rolleyes: :rolleyes:
Fan, du e ju rolig,,, även om de e sant,, ball tråd :tummenupp

Köp en motard,, då har du ingen varvräknare... :yoparty
 
Maffan skrev:
2498993 Fan, du e ju rolig,,, även om de e sant,, ball tråd :tummenupp

Köp en motard,, då har du ingen varvräknare... :yoparty

:D fan vilket toppentips, behöver ja inte oroa mig överhuvudtaget ju...
Det ska jag göra.


Nån som vill köpa eller byta min hoj mot en motard?:tungan
 
AndreasNo skrev:
2497558 Vilken växel är lämpligast i vilken hastighet osv?

Va ska man ligga på för varvtal när man tvingas puttra fram i stan..

Ja e så nolla på o åka MC så jag lägger snart ner dehär.

Ska bli posör på heltid o knappt starta hojen ens :mad:


vill du inte lära dig KÖRA istället? mkt roligare än att åka:va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top