Lär mig åka motorcykel tack :D

Ok, ja du är söt ändå :D
 
Ricken skrev:
2498457 Haha, den var bra.

Och dessutom vet man att tjejerna kör hoj så man slipper ha dåligt samvete för sitt intresse. :tummenupp

Sen att ingen svarar på mina stalker-pm är ju en annan sak. :mad:
 
AndreasNo skrev:
2497558 Vilken växel är lämpligast i vilken hastighet osv?

Va ska man ligga på för varvtal när man tvingas puttra fram i stan..

Ja e så nolla på o åka MC så jag lägger snart ner dehär.

Ska bli posör på heltid o knappt starta hojen ens :mad:

Man lär sig inte att åka hoj,man FÖDS till det, så kan man inte vid 3-4års ålder så kan man lika gärna skita i det för all framtid.
 
AndreasNo skrev:
2497558 Vilken växel är lämpligast i vilken hastighet osv?

Va ska man ligga på för varvtal när man tvingas puttra fram i stan..

Ja e så nolla på o åka MC så jag lägger snart ner dehär.

Ska bli posör på heltid o knappt starta hojen ens :mad:

ALLTID ÖVER 11000 VARV!! Använd 1:an vet ja...
 
AndreasNo skrev:
2498496 Du får ju va lite smidig..

Vadå smidig .. De vill ha mig, de vet bara inte om det än. Alltså är det min uppgift att berätta det. I många och långa PM. :fakta
 
Och hur många svar har du lyckats fått då?

Positiva altså...
 
AndreasNo skrev:
2498697 Jag menar, mer nakenbilder o mindre text... fattar du inte de.. herregud :3freak
Åh nej, nu får han ju nya ideer.
 
jasmine skrev:
2498726 Mer 52,3 kilometer i timmen har jag kört-har du RÄDDIS?

min mätare som visar dendär hastigheten är trasig så jag vet inte hur fort jag åker.. men det är läääskigt, o när bilarna tutar o kör om blir jag ännu räddare!..:skrämd
 
AndreasNo skrev:
2498733 min mätare som visar dendär hastigheten är trasig så jag vet inte hur fort jag åker.. men det är läääskigt, o när bilarna tutar o kör om blir jag ännu räddare!..:skrämd
Jag brukar köra till höger bakom cyklisterna.Att jag sitter här o skriver,är för att jag är barnvakt åt ett tvillingpar bebisar(2 mån).Deras föräldrar är på Teneriffa.Nä grabbar-NU ska jag dricka mig FULL på sprit o däcka,så slipper jag höra bebisarnas skrik o blä blä blä.

Bro*s before hoes.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top