Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ricken skrev:2498276Nä, jag bara funderar vad det är för enar som skickar PM så fort det är en tjej som skriver nåt.

Ricken skrev:2498430Ok, ja du är söt ändå![]()

Ricken skrev:2498457Haha, den var bra.
mafo skrev:2498466Och dessutom vet man att tjejerna kör hoj så man slipper ha dåligt samvete för sitt intresse.
Sen att ingen svarar på mina stalker-pm är ju en annan sak.![]()
AndreasNo skrev:2497558Vilken växel är lämpligast i vilken hastighet osv?
Va ska man ligga på för varvtal när man tvingas puttra fram i stan..
Ja e så nolla på o åka MC så jag lägger snart ner dehär.
Ska bli posör på heltid o knappt starta hojen ens![]()
AndreasNo skrev:2497558Vilken växel är lämpligast i vilken hastighet osv?
Va ska man ligga på för varvtal när man tvingas puttra fram i stan..
Ja e så nolla på o åka MC så jag lägger snart ner dehär.
Ska bli posör på heltid o knappt starta hojen ens![]()
Araikaj skrev:2498563ALLTID ÖVER 11000 VARV!! Använd 1:an vet ja...
AndreasNo skrev:2498496Du får ju va lite smidig..

mafo skrev:2498690Vadå smidig .. De vill ha mig, de vet bara inte om det än. Alltså är det min uppgift att berätta det. I många och långa PM.![]()

Hej,går din motorcykel fort?AndreasNo skrev:2498607Det är uppfattat!
AndreasNo skrev:2498697Jag menar, mer nakenbilder o mindre text... fattar du inte de.. herregud![]()

Ricken skrev:2498701Åh nej, nu får han ju nya ideer.
jasmine skrev:2498700Hej,går din motorcykel fort?
OXÅ RÄDD
mafo skrev:2498708Aha, du jobbar så ..![]()

Mer 52,3 kilometer i timmen har jag kört-har du RÄDDIS?AndreasNo skrev:2498717MIKKET fortare än jag vågar åka !
jasmine skrev:2498726Mer 52,3 kilometer i timmen har jag kört-har du RÄDDIS?

Jag brukar köra till höger bakom cyklisterna.Att jag sitter här o skriver,är för att jag är barnvakt åt ett tvillingpar bebisar(2 mån).Deras föräldrar är på Teneriffa.Nä grabbar-NU ska jag dricka mig FULL på sprit o däcka,så slipper jag höra bebisarnas skrik o blä blä blä.AndreasNo skrev:2498733min mätare som visar dendär hastigheten är trasig så jag vet inte hur fort jag åker.. men det är läääskigt, o när bilarna tutar o kör om blir jag ännu räddare!..![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |