larsat
turbo
har jämfört med lite bilder på nätet och det ser ut att vara CV34or, eller möjligen CV36or men 36orna ska ha ovala insugshål och ägaren sa att de var runda, ser dessutom ut att vara luftboxen från 34orna, och det är garanterat inte förgasarna från 92 motorn, vilket varken är CV34 eller 36!?
Så jag tror det är rätt, jag bokar biljetter inatt, åker på lördag! GUTT!!

Så jag tror det är rätt, jag bokar biljetter inatt, åker på lördag! GUTT!!

r. Dels ser det ut att vara plåtlock och 4 skruvar. Mina 36
r. Dels ser det ut att vara plåtlock och 4 skruvar. Mina 36 

Hur lyckas ni med det? Väldigt lågt avgasmottryck borde det ge med den turbon, (är inte det k26/27?) 12:ans hus är ju "lagom"
  Hur lyckas ni med det? Väldigt lågt avgasmottryck borde det ge med den turbon, (är inte det k26/27?) 12:ans hus är ju "lagom"  , men hur mycket ger det med plastning och 30/26 ventiler jämfört med original ventiler?? Är det jätteskillnad? Min topp är portad men utan plast, och dessutom har jag original ventiler, men en rejäl effektökning kanske motiverar ventiljobb
 , men hur mycket ger det med plastning och 30/26 ventiler jämfört med original ventiler?? Är det jätteskillnad? Min topp är portad men utan plast, och dessutom har jag original ventiler, men en rejäl effektökning kanske motiverar ventiljobb  Får kanske byta turbo också, kör med en k24 och 1,6 bar. Men jag får inte ut några 440 på slangen, jag får dra bort 100 om jag har tur... Har samma volym, 1195 cc, och kör med Busakolvar. (Dessutom får jag inte plats med större turbo, jag kör ju hoj som ska svänga också.) Vad har du för kammar? Och fjädrar? Hur är kammarna tajmade? Tycker ändå det är mycket med 355 vid 1,2 bar och den motorn, trots att den gick så fett
 Får kanske byta turbo också, kör med en k24 och 1,6 bar. Men jag får inte ut några 440 på slangen, jag får dra bort 100 om jag har tur... Har samma volym, 1195 cc, och kör med Busakolvar. (Dessutom får jag inte plats med större turbo, jag kör ju hoj som ska svänga också.) Vad har du för kammar? Och fjädrar? Hur är kammarna tajmade? Tycker ändå det är mycket med 355 vid 1,2 bar och den motorn, trots att den gick så fett