Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mb skrev:Satt och lyssnade på radion, när sändningen avbröts för det längsta trafikmeddelandet jag hört på länge. Måste ha varit en 10-15 olyckor i ett svep på grund av halka.
FreddaAbborre skrev:Kul... Uppkörning om en vecka.. Blir spännande...![]()

Mcbudet skrev:valhallavägen höga siffror

mb skrev:Idag hade jag fan tänkt ta hojen ändå, men så hörde jag på radion om nya olyckor och blixthalka. Bäst att lämna den hemma igen då...![]()

Nja... trafikmeddelandena är bra, de har rättad många liv. Hör man att det varit olyckor i samma län pga halka så gör man nog rätt i att åtminstone inte köra 2-hjuling samma morgon.EBS skrev:Sluta lyssna på radio hela tiden!![]()
![]()
mb skrev:Nja... trafikmeddelandena är bra, de har rättad många liv. Hör man att det varit olyckor i samma län pga halka så gör man nog rätt i att åtminstone inte köra 2-hjuling samma morgon.
Lartes skrev:Eller så försöker man köra efter vad vädret och vägunderlaget tillåter.
Det går att köra när det e minus å halt utan att dö.

mb skrev:Idag hade jag fan tänkt ta hojen ändå, men så hörde jag på radion om nya olyckor och blixthalka. Bäst att lämna den hemma igen då...![]()
Jo, men min väg har gott om isfläckar och löv... man har blivit lite klokare sedan 125-åldern då man körde året runtLartes skrev:Eller så försöker man köra efter vad vädret och vägunderlaget tillåter.
Det går att köra när det e minus å halt utan att dö.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |