Coola Ola
Guest
Ojojoj, jag har tiotals cd-skivor med gammal fulwarez på, skönt att äntligen kunna känna att de kommer till nytta =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:Ojojoj, jag har tiotals cd-skivor med gammal fulwarez på, skönt att äntligen kunna känna att de kommer till nytta =)

Thundercat skrev:Skicka in dem, sen anmäler du apb för innehav av fulwarez...![]()
stony skrev:vore fint att ringa polisen sen när dom har ett lager och tippsa om försäljning![]()

Långa farbron skrev:Ahhh... äntligen.. ett spex med lite klass på![]()

Tjet skrev:Det har en tendens att bli lite väl seriöst ifall man anmäler dem.![]()
Någon som har bra koll på hurvida det är lagligt eller inte? Strider inte mot webbhotellets regler i alla fall.
Thundercat skrev:Vad skulle vara olagligt?

Coola Ola skrev:Måste man frankera "kuverten"? Verkar vara typ 50 besökare per minut på sidan nu...
stony skrev:får man inte lösa ut brev själv som inte har tillräkligt med frimärke på? har för mig att jag fick göra det engång,
då blir det helt plötsligt ännu roligare![]()

stony skrev:får man inte lösa ut brev själv som inte har tillräkligt med frimärke på? har för mig att jag fick göra det engång,
då blir det helt plötsligt ännu roligare![]()
Långa farbron skrev:12027 besökare!!!

Långa farbron skrev:Så är det har jag för mig,men då tappar man ju lite av hela grejen.
Då kan dom ju strunta i att lösa ut dom bara,det är ju mycket roligare när det kommer en lastbil med post till dom.

Thundercat skrev:På en dag. Undrar hur många skivor de kommer få?![]()

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|