Lämna tillbaka det vi stulit!

Ojojoj, jag har tiotals cd-skivor med gammal fulwarez på, skönt att äntligen kunna känna att de kommer till nytta =)

vore fint att ringa polisen sen när dom har ett lager och tippsa om försäljning :hihi

Det har en tendens att bli lite väl seriöst ifall man anmäler dem. :hihi

Någon som har bra koll på hurvida det är lagligt eller inte? Strider inte mot webbhotellets regler i alla fall.

Måste man frankera "kuverten"? Verkar vara typ 50 besökare per minut på sidan nu...

får man inte lösa ut brev själv som inte har tillräkligt med frimärke på? har för mig att jag fick göra det engång,
då blir det helt plötsligt ännu roligare :lol

stony skrev:
får man inte lösa ut brev själv som inte har tillräkligt med frimärke på? har för mig att jag fick göra det engång,
då blir det helt plötsligt ännu roligare :lol

Så är det har jag för mig,men då tappar man ju lite av hela grejen.

Då kan dom ju strunta i att lösa ut dom bara,det är ju mycket roligare när det kommer en lastbil med post till dom.

Långa farbron skrev:
Så är det har jag för mig,men då tappar man ju lite av hela grejen.

Då kan dom ju strunta i att lösa ut dom bara,det är ju mycket roligare när det kommer en lastbil med post till dom.

Jo det är iofs sant, tänkte att dom kanske löser ut ifall dom tror det är något viktigt.

haha tänk om han sitter där på kontoret å surfar snusk så hör han en backsignal å ett jättebrak och vipps ett ton cd skivor :rofl

Thundercat skrev:
På en dag. Undrar hur många skivor de kommer få? :hihi

11 timmar. :fakta
Dom lär nog få en hel del. Har fått ganska många mail, i många står det att dom ägnar hela kvällen åt att skriva ut och paketera. :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt