Lägg resultaten från Anderstorp här

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
125J

Ullis missade starten och kom på efterkälken, men sen körde hon upp sig till en 5:e plats, starkt jobbat Ullis.

GSXR1100R skrev:
125J

Ullis missade starten och kom på efterkälken, men sen körde hon upp sig till en 5:e plats, starkt jobbat Ullis.

Bra jobbat ullis :Bugar nästa gång blir det pallen :D

Robert Gull tog en tiondeplats i 250SP!
Grymt starkt jobbat av en tretton(tolv?)åring! :Bugar

Nyteknik skrev:
Visst är det jättebra gjort. Men så har han också tränats, tränats och tränats av en ivrig "fotbollspappa".

Förvisso, men jag tror mest du är avundsjuk för att du är gammal och långsam - som jag. :arsele

I Rookie 1000 ser man att Swedie kraschat ut sig/brutit. MrLind trea och Pjoscar tvåa! Da Weasel missar precis 15:e platsen och Granny cruisar hem på en 22:a plats.

I ROokie600 verkar två herrar varit i särklass och Packalén trea, Jorpes sexa, Pålle 13:e och sedan DonQ tog poäng precis före Palte och Sepahewe. Mike The Bike bröt.

Eeehhhh...?!!? Det står att hans bästa tid var 1,16. Då var han riktigt snabb innan han åkte av iaf. :D

Nyteknik skrev:
Visst är det jättebra gjort. Men så har han också tränats, tränats och tränats av en ivrig "fotbollspappa".

Dessutom körde han ju en RS125. Grymt imponerande tycker jag.

Goodstuff skrev:
Förvisso, men jag tror mest du är avundsjuk för att du är gammal och långsam - som jag. :arsele

I Rookie 1000 ser man att Swedie kraschat ut sig/brutit. MrLind trea och Pjoscar tvåa! Da Weasel missar precis 15:e platsen och Granny cruisar hem på en 22:a plats.

I ROokie600 verkar två herrar varit i särklass och Packalén trea, Jorpes sexa, Pålle 13:e och sedan DonQ tog poäng precis före Palte och Sepahewe. Mike The Bike bröt.

Swedie krashade på tävlingen men han fick en tid på 43,3 i kvalet och en 42,1 på tävlingen, så köra kan han ju iaf.

MrGooFy skrev:
Swedie krashade på tävlingen men han fick en tid på 43,3 i kvalet och en 42,1 på tävlingen, så köra kan han ju iaf.

Han låg på fjärde plats när han råkade ge för mycket gas ut ur depåkurvan, med en highsider som följd. Riktigt tråkigt, för Johnny har kört väldigt bra och stabilt hela helgen. Tredje startposition i sin första tävling är inte illa pinkat.

Goodstuff skrev:
Tala för dig själv! :7peta

Goodstuff skrev:
Dessutom körde han ju en RS125. Grymt imponerande tycker jag.
Körde han 1.56.7 med en Aprilia RS125 – och i 250 SP? :va
Snabbare än Chris Ash på TZ125... :eek:

McB skrev:
Tredje startposition i sin första tävling är inte illa pinkat.
Swedie imponerar! :fakta

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...