Lägg resultaten från Anderstorp här

Kungen idag är ändå hemmafavoriten Oscar som gör ett av dagens absolut bästa race och ger oss i publiken en grym show med växlande mellan 3:e och 2:e plats i R1000 för att till sist gasa över mållinjen som tvåa.

* r e s p e c t *

:Bugar :Bugar :Bugar :tummenupp :tummenupp

Chrille skrev:
Swedie skrev:
Mitt mål är inte endast 56or.. ska även få en pallplats på iaf 1 tävling.

Men för fan Swedie!! Vet du hur fort vi faktiskt kör?? Har du en aning om hur du kör??

Ja jävlar, DET HÄR kommer du få äta upp..... eller köra ner i halsen på mig mfl när hösten kommer

:hihi
Starkt jobbat Swedie!

Kul att se andra forumnissar också som fått upp farten :tummenupp

Nyteknik skrev:
Chrille till Swedie för ett par månader sedan:

"Men fattar du hur fort vi kör, Swedie!"

Swedie imponerar & Oscar är kungen, Jorpes körde in som 6:a :Bugar

Kan bara hålla med :fyllisar

metallgutten skrev:
Kungen idag är ändå hemmafavoriten Oscar som gör ett av dagens absolut bästa race och ger oss i publiken en grym show med växlande mellan 3:e och 2:e plats i R1000 för att till sist gasa över mållinjen som tvåa.

* r e s p e c t *

tobbe larsson 1:a plats i rokkie 600 var rätt förtjänt oxå får att nämna nån annan här,gott!
dödsstraff till idioten med flagga,kommer nog aldrig ställa upp i en tävling på anderstorp och det var det sista jag hörde minin säga till dem oxå för att nämna nån annan.
de har blandat tider,transpondernr och listor huller om buller hela helgen,strukit flera kvaltider för folk och dessutom såsat almänt och vägrat svara på frågor.flaggade av 2 varv för tidigt,flaggade av fel person och liknande dumheter som inte ska accepteras för de pengarna som folk betalt för detta.i r600 sket ju folk i målflaggan för de tills skillnad från idioten med flagga klarade läsa siffran 2 på skylten,detta var 20 minuter efter 10 pers stått och förklarat för samma tölp att det stod 1 på skylten i 600 standard när han började vifta.
hörde även nån funktionär med banansvar försvara att det fanns stålräcken som folk kunder kracha i med hänvisning att det aldrig vara ett problem för några år sedan.
många körde bra och mycket forum folk syntes till men som jag säger till mig själv,vurpor och sånt är ju tyvärr ens eget fel och denna helgen har det i mitt tycke varit ovanligt mycket vurpor för att vara anderstorp så ni som tänkt dra igång debatt för eller emot swedies vurpa,kamma er.
för team superbike blev det inge bra,patrik fick ge upp utan frambroms ett tag efter camilo tappat fotpinnen men vad fan gjorde det,de hade säker flaggat av oss fel eller supit bort tiderna ändå även om det gått bra.....
om det varit mitt flaggskepp hade jag själv borrat största hålet i bottnen över de djupaste vattnen :brinnerup

nä, kan bara hålla med igelhammar. Denna helgen har snurrat allt annat än smärtfritt.
Kul att prova en ny bana men jag klarar mig utan allt strul o minst sagt märkliga ursäkter.

Oscar får nog fasen ta o passa sig annars riskerar han att bli uppklassad till Diva.

Jaa då var årets RR igång..

men va har hänt med sp250? är det "stillbild 250" nu för tiden?
Personligen är jag van att se varvtider under 1:50´ i första led.

Eller har jag missat nåt?
flemming

gixxer-rules skrev:
Han gick av i depå böjen rakt in i räcket! Såg illa ut.
Pling plång taxi av banan.
Allt jag vet.

Mvh Mathias

Han ska tydligen ha klarat sig hyffsat, men klagade på smärtor i benet, magen och nacken. Hörde det utav hans depå-polare, men om jag förstod saken rätt så visste dom inte riktigt än hur pass allvarligt det var...

Rolig helg.

Nyteknik skrev:
Visst är det jättebra gjort. Men så har han också tränats, tränats och tränats av en ivrig "fotbollspappa".

Fotboll har aldrig varit min grej riktigt :tungan Men visst han har fått tränat så mycket han har velat ,nästan ( orkade inte stanna på LMS på vägen hem igår fast det tjatades :rolleyes: ) Nästa lilla detalj är att det e´svårt att träna någon som kör både bättre & fortare än en själv, Jag vet att det är många som försöker :rolleyes: Robban började åka asfalt som 5-åring och har under åren som gått kört så mycket tävlingar så jag har tappat räkningen, Nä nu ska jag iväg och packa om för Tro det eller ej men Robban vill till S-tälje och köra Metrakit ikväll :tungan

Last edited:
Nyteknik skrev:
Chrille till Swedie för ett par månader sedan:

"Men fattar du hur fort vi kör, Swedie!"

Skoj när man har fel åt det hållet. Tråkigt när man har fel åt rätt håll.

Flera av de nya killarna är riktigt snabba, det kommer bli ett bra år i år med.

"Men fattar du hur man håller sig på hjulen Swedie?" :hihi

Goodstuff skrev:
Svar ja. Grabben är verkligen snabb!

Han väger ju typ 35kg, så han flyger lätt ifrån en på de långa rakorna....
Men han kör ju grymt bra, måste jag erkänna även om det
är jobbigt när han flög förbi mig på flygrakan. :tungan

flemming skrev:
Jaa då var årets RR igång..

men va har hänt med sp250? är det "stillbild 250" nu för tiden?
Personligen är jag van att se varvtider under 1:50´ i första led.

Eller har jag missat nåt?
flemming
Det var bättre förr helt enkelt, när klassen tappade SM-status valde de många av de ruggigaste förarna att lägga av eller byta klass. Tyvärr. Kolla bara på de här kvaltiderna från 2000 :skrämd :
http://www.sorliden.se/resultat/2000/sm1/trani3n3.htm

Nu har jag lagt upp lite bilder från helgen på www.lms.se , ta en titt!

metallgutten skrev:

* r e s p e c t *

För att inte glömma MrLind då. Också trevlig forumkändis som gjorde ett grymt bra förstarejs och bjöd på show tillsammans med Oscar. Den grabben har fått alldeles för lite beröm här. Han har ingen banvana och gör en så otroligt stabil insats i sin första tävling. Kommer räcka långt!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien