När jag stiger upp om morgonen så tänker jag detta: Jag vill ligga. Jag vill köra hoj. Jag måste mata ungarna. Jag vill ligga, jag vill köra hoj. Jag måste klä på ungarna. Jag vill ligga, jag vill köra hoj. Jag måste leka med ungarna. Jag vill ligga, jag vill köra hoj. Jag måste skruva hoj. Jag måste leka med ungarna. Jag vill ligga, jag vill köra hoj....
Vad fan håller ni på med?
JAg kör hoj.

Men annars...
På de SMC-kurser jag kört på har det varit sällsynt med rödflaggningar på grund av krascher, förutom förra gången när det regnade hela dagen. Jiiz vad folk skrotade i då. Har kört en handfull storbanekurser med SMC utan en enda krasch tror jag. Vi säger väl 5, bara för att det ska vara enkelt att räkna. 5 dagar utan några krascher. Vet inte hur många det brukar vara, men gott och väl 100 pers på varje tillfälle, vi tar 100 för att det är en rund och lätträknad siffra.. För enkelhetens skull kan vi säga att det är 2 timmar per skalle per dag. 1000 timmar bankörning utan en endaste krasch.
SMC har garanterat statistik på kraschfrekvensen, om inte annat så har de materialet för att ta fram statistiken, var drar folk här gränsen för när det kraschas ofta? 1 gång per 100 timmar bantid? 1 gång per 1000 timmar bantid? 1 gång per 10 000 timmar bantid?