Lägenhet i Helsingborg

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Hej kamrater!
Jag bor just nu i Staffanstorp men söker boende i Helsingborg då det tagit slut med flickan.
Varför Helsingborg? Jo, jag jobbar där...

Så har ni några tips så kom med dem! Jag behöver en ganska snart... Typ nu!

Tackar!

Hur stor lägenhet ?

Jag vet att det är grymt svårt att få lägenhet i Hbg, och jag vet inte hur pass "lagligt" det är att överta en lägenhet om man skall flytta.

i så fall, kolla med Maverick_ou812 & Tingeling, dom skall ju snart flytta från sin lägenhet till hus, kanske går att överta den ?

Hur stor lägenhet ?

Jag vet att det är grymt svårt att få lägenhet i Hbg, och jag vet inte hur pass "lagligt" det är att överta en lägenhet om man skall flytta.

i så fall, kolla med Maverick_ou812 & Tingeling, dom skall ju snart flytta från sin lägenhet till hus, kanske går att överta den ?

I nuläget känns en 1:a eventuellt en 2:a mest realitiskt då jag är tvungen att hålla min gamla lägenhet till tjejen.
Jaså, bor Maverik i Helsingborg? Det var som faen... Jag kan ju gissa att dom bor i minst en 3:a och det är inte hållbart sålänge dom inte har en sjuuukt låg hyra :)

I nuläget känns en 1:a eventuellt en 2:a mest realitiskt då jag är tvungen att hålla min gamla lägenhet till tjejen.
Jaså, bor Maverik i Helsingborg? Det var som faen... Jag kan ju gissa att dom bor i minst en 3:a och det är inte hållbart sålänge dom inte har en sjuuukt låg hyra :)

Nej nej!!
Tingeling bor där. Maverick gästspelar som hustoffel varannan vecka. :hihi ... eller nått.

Du menar konkurrera ut Maverick? :tungan
Just try it, just try... :finger

@Junior, tyvärr är tåget gått, lägenheten tillhör HelsingborgsHem och gick på deras webb, tog väl några sekunder innan den var uthyrd igen. Kan dock rekommendera området (Lussebäcken) vi har trivts bra under året.

@Alla andra, vi behöver flytthjälp lördagen den 26/1 (ja jag VET, hojmässa i Götet :huvet ) men om ni kan så får ni gärna höra av er. Själv är jag gammal och klen (det säger ni ju alltid)

Tja... kan ju få tjöööpa min... :D Men, det blir lite krux m tiden... Man får ju hitta hus först.... :gnissla

Vet en som är till salu :tummenupp

2:a på dryga 60m2. Hyra på lite över 3000:-/mån. Kostar hyfsat billigt och är ledig omgående :tummenupp
PM:a för mer info

YES, jag visste att jag hade nån kvalifikation! :banana

...men då va det ju mässa Tingeling! Som jag påminde dig! :mad:

"Då går det säkert att ta det helgen efter!" - Remember?

YES, jag visste att jag hade nån kvalifikation! :banana

...men då va det ju mässa Tingeling! Som jag påminde dig! :mad:

"Då går det säkert att ta det helgen efter!" - Remember?

Du kan vara lugn, vi kommer ha mer att flytta från Mickes hus vid senare tillfälle. :)
Så du kan få visa dina kvalifikationer då. :pannkyss

Du kan vara lugn, vi kommer ha mer att flytta från Mickes hus vid senare tillfälle. :)
Så du kan få visa dina kvalifikationer då. :pannkyss
Om inte annat så har vi ju två motorcyklar att flytta också. Dom behöver man inte bära... :tungan

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back