Lägenhet hyres i Stockholm!!!!!!!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Min lägenhet blev vattenskadad för snart 2 veckor sedan och snart ska de börja renovera den (kanske redan nu på måndag som kommer). Därför söker jag tillfällig bostad.

Jag bor på söder (i Stockholm som sagt) och undrar om någon hyr ut sin lägenhet alt. vet om någon kompis gör det. Jag vill nämligen ha bra alternativ ifall mitt försäkringsbolag kommer med sunkiga förslag till evakueringsbostad.

Alla förslag tas tacksamt emot.

Mejla mig på - bettskena@hotmail.com

Homeless.jpg

Lär inte bli ett problem. Det kryllar ju av lediga lägenheter inom tullarna.

Du kan få bo i mitt garage så kanske vi slipper spam ett tag!

Jag har ett fint rum nere i källaren annars och förutom att dörren till rummet är av hönsnät så kan det nog bli ganska fint om man staplar kartongerna i ett hörn och stället in en blomma eller två? :)

Finns bara en nyckel, och den har jag.

ja.

men jag har alltid en huvudnyckel (C4) med mig och ännu så länge har det alltid funkat.

Jag har ett fint rum nere i källaren annars och förutom att dörren till rummet är av hönsnät så kan det nog bli ganska fint om man staplar kartongerna i ett hörn och stället in en blomma eller två? :)

allergisk mot plastblommor :gnissla

Du kan få hyra på min soffa, men du får under inga omständigheter använda vattnet när jag inte är hemma :gnissla

deal.

däremot tänker jag sno allt som inte är fastskruvat hemma hos dig, när du inte är hemma :rolleyes:

Last edited:
Nu när Hultsfred lagt ner kan du skapa en fejsboukgrupp om att stödfestivala på lämligt vald gräsmatta i staden tills din renovering är klar. Då blir det inte så ensamt heller :sällskap

deal.

däremot tänker jag sno allt som inte är fastskruvat hemma hos dig, när du inte är hemma :rolleyes:

Jag bor kvar i mitt pojkrum. Alla mina prydnadsföremål har lika stort personligt affektionsvärde som magnetisk flödestäthet. Bla luftstartanordning till Seffle tändkulemotor, komplett med pådragskran i segjärn och 20 liters tryckkärl.

Ävenledes mina första prebubertala lärospån i gjuterikonsten (och min metallslöjdlärares solnedgång): en sandformad gjutjärnskaktus med utkalvad fot och tydliga inslag av skolverkets pulversläckare. Allt mitt e ditt!

Jag bor kvar i mitt pojkrum. Alla mina prydnadsföremål har lika stort personligt affektionsvärde som magnetisk flödestäthet. Bla luftstartanordning till Seffle tändkulemotor, komplett med pådragskran i segjärn och 20 liters tryckkärl.

Ävenledes mina första prebubertala lärospån i gjuterikonsten (och min metallslöjdlärares solnedgång): en sandformad gjutjärnskaktus med utkalvad fot och tydliga inslag av skolverkets pulversläckare. Allt mitt e ditt!

It's disturbing in so many ways! :tungan

det viktigaste är om du har mjällschampo hemma :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP