Lägenhet hyres i Stockholm!!!!!!!

Har du provat Starstrikers-andrahandsuthyrning AB?

Schyssta lägenheter för kortare eller längre andrahandsuthyrning, och när man har flyttat ut kan man få en del av pengarna tillbaka om man kontaktar hyresnämnden!

(Förlåt Starstriker)

Schyssta lägenheter för kortare eller längre andrahandsuthyrning, och när man har flyttat ut kan man få en del av pengarna tillbaka om man kontaktar hyresnämnden!

(Förlåt Starstriker)

nej, det tar ju för lång tid att få degen tillbaka.

jag tog det för givet :rolleyes:

Man ska aldrig ta saker för givna här i livet. ;)
Jag håller med äkta vara, kan fan hålla med lakan och kudde oxå om du är riktigt snäll. Nu på sommaren är det inte ens kallt där nere i källaren utan riktigt behagligt. Kan sätta upp en skydd så det inte blir sån jädra insyn genom gallergrinden me. :krama

Håller inte försäkringsbolaget med lya i såna här fall?

jag har pratat med de och de ska ordna med evakueringsbostad. däremot NÄR det blir, vet jag ännu inte.

imorgon ringer jag iaf och säger att jag tar in på hotell, så får de pröjsa räkningen...de kan ju inte ta för givet att jag ska sova på soffan hos vänner i 2-3 månader...

Man ska aldrig ta saker för givna här i livet. ;)
Jag håller med äkta vara, kan fan hålla med lakan och kudde oxå om du är riktigt snäll. Nu på sommaren är det inte ens kallt där nere i källaren utan riktigt behagligt. Kan sätta upp en skydd så det inte blir sån jädra insyn genom gallergrinden me. :krama

...fixar du en kyl laddad med heineken, så ses vi imorgon :)

Last edited:
jag har pratat med de och de ska ordna med evakueringsbostad. däremot NÄR det blir, vet jag ännu inte.

imorgon ringer jag iaf och säger att jag tar in på hotell, så får de pröjsa räkningen...de kan ju inte ta för givet att jag ska sova på soffan hos vänner i 2-3 månader...

...fixar du en kyl laddad med heineken, så ses vi imorgon :)

roomservice! :yoparty

Vafan, jag som tänkte erbjuda mig att göra egen fulöl bara just för dig. :rolleyes: :fyllisar
Här erbjuder man gratis boende med fulöl som ingår o så duger det inte...fan vad besviken jag blir asså. :brinnerup

mjaa, låt gå om du också dansar mc hammer-dansen. då har vi en deal.

(Förlåt Starstriker)

Ledsen, men samtliga är uthyrda. Det är visst nån kongress i stan :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP