Qwerty skrev:Kan bara tänka mej vad jag skulle garva om jag va med i bilen.
Jag trodde det var något fyllo eller nån tjackpundare eftersom jag inte såg personen i fråga då jag satt längst bak i bilen å hade tanter och farbröderna i vägen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Qwerty skrev:Kan bara tänka mej vad jag skulle garva om jag va med i bilen.
Wunder skrev:Måste berätta en liten anekdot om kvinnliga bilförare...
Poacher skrev:Jag kan iaf säga att där jag jobbar är krockar med döda föremål (backa på betongsuggor och liknade) överrepresenterat av kvinnor, varför vet jag inte men det är det vanligaste i den typen av olyckor.
Wunder skrev:Måste berätta en liten anekdot om kvinnliga bilförare:
När jag bodde i Södertälje hade jag parkerat i centrum på en parkeringsplats strax före infarten till ett parkeringshus. Hade uträttat mina ärenden och går å sätter mej i bilen för att åka iväg. På min vänstra sida glider det upp en lite nyare bil innehållandes 2 töser. De skulle tydligen köra in i parkeringshuset.
Föraren inser inte att de håller ett spår som ligger för nära min bil och hon svänger för snävt varpå hon kör in i min kofångare med sidan på bilen och det tar stopp. Själv sitter jag i min bil och undrar vad fan hon håller på med, fanns ju gott om plats att ta ut svängen!
Tösen på passagerarsidan öppnar sin dörr och säger åt mej "Du måste backa så vi kommer loss!" varpå jag svarar "Nej det går inte, bilen bakom är för nära inpå!".
Föraren i den andra bilen försöker då manövrera ur situationen, men på helt fel sätt: hon vrider hjulen MOT mej när hon backar så att bilsidan kommer ännu närmare min bil och det tar stopp igen, fast denna gång när min kofångare tar i den fortfarande öppna passagerardörren. Det tar en stund innan hon inser att hon måste köra ur situationen på samma sätt som hon körde in i den, och till slut kommer de loss.
Skadorna på min bil inskränkte sej till skrapat gummi på den redan skabbiga kofångaren, hela bilen är för övrigt skabbig så det gjorde mej inte nåt. Hennes ganska nya bil fick däremot nästan hela sidan skrapad + att passagerardörren fick sej en smäll som kanske skevade den.
Riktigt korkat tycker jag...
Notera att jag inte tycker illa om kvinnliga bilförare, jag tycker illa om ALLA bilförare!
Poacher skrev:hehe, jo det var ju inte direkt logik att fråga fadern var bilen de hade parkerat stod.
Visst fasen har man virrat bort sig men jag försöker iaf inte fråga personer som inte varit med var bilen är.
Masonit skrev:För att göra det ännu mer ologiskt så blir tjejerna sura på fadern för att de har tappat bort bilen.![]()
\Masonit
Kan nog stämma, återvändsgränden ligger iallafall ner mot gågatan mitt i centrum, med fsb till höger.Laphroaig skrev:Jag gissar på att de skulle in i Lunagaraget?![]()
Om jag har rätt så är du grym på att rita![]()
Wunder skrev:Kan nog stämma, återvändsgränden ligger iallafall ner mot gågatan mitt i centrum, med fsb till höger.

Wunder skrev:Måste berätta en liten anekdot om kvinnliga bilförare:
När jag bodde i Södertälje hade jag parkerat i centrum på en parkeringsplats strax före infarten till ett parkeringshus. Hade uträttat mina ärenden och går å sätter mej i bilen för att åka iväg. <>
Är det en parkeringsplats (vilket han skrev) så får man självklart parkera i den såvida inte en skylt anger något annat.duckie skrev:Men hallå. Sådär nära en infart får man ju inte parkera. Rätt åt dig, m a o.
duckie skrev:Men hallå. Sådär nära en infart får man ju inte parkera. Rätt åt dig, m a o.
Neanderthalaren skrev:Är det en parkeringsplats (vilket han skrev) så får man självklart parkera i den såvida inte en skylt anger något annat.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |