Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zana skrev:Kan bara meddela att min förra flickvän totalkvaddade vår gemensamma bil, den är nu skrotad...
Hon skulle backa ur en ficka med bil på ena sidan och en pelare på andra sidan, missar pelaren och börjar ratta så bilen tar i med kofångaren fram som kvaddas och lossnar...
Backade upp på en kulle och fastnade med bakre kofångaren och sabbade hela dragkroksanordningen.
Åkte för nära en refug med bilen och bucklade till ena sidan.
- Hennes nya bil är också totalkvaddad hon har haft den sen i höstas.
Kör in i framförvarande i kö, främre kofångaren totalkvaddad av framförvarandes dragkrok.
Tog en kakelskiva och skulle skrapa frost på rutan = totalrepad framruta.
Framrutan är också totalt sprucken, ser ut som ett bowlingklot har landat på den, men hon vill inte svara på hur det har hänt...
Kommer inte på mera nu... Men iallafall, jag kör runt 5000 mil om året. Och har aldrig, ALDRIG vållat någon som helst skada på något av alla mina olika fordon... ALDRIG!!!
Jag har krockat med en bil, men det var inte mitt fel, försökte väja men det gick inte. Men iallafall det bygger bara på mitt berg av fördomar om kvinnor i trafiken... Ja, BERG!! För man ser en hel del när man är ute och kör som jag... Tro mig...
ÅAS så är inte det så jävla svårt då folk envisas med att sko sina blingfälgar med två varv eltejp istället för däck!Pink_dreams skrev:En annan polare har lyckats ha sönder 7 st!?! alu fälgar på hennes ex bil. Och det är inga små skador. I den ena saknas det en tårtbit som e ca 5 cm!
![]()
Det var säkert du som körde!duckie skrev:Men hallå. Sådär nära en infart får man ju inte parkera. Rätt åt dig, m a o.

Wunder skrev:Själv är jag inte mer än man så när jag åker förbi har jag inte blicken riktad framåt.
Pink_dreams skrev:Hur i helvete lyckas man?
Det var nog det mest märkliga jag läst på ett tag. Hur tänker man?Zana skrev:Tog en kakelskiva och skulle skrapa frost på rutan = totalrepad framruta

Wunder skrev:...står 2 förvånansvärt lättklädda flickor som nog varit ute och partat under natten.

Zana skrev:Jadu, bra fråga... Osäkerhet är nog första skälet...
McB skrev:Det där är något som är trafikfarligt. Efter en Gyllene Tider-konsert i Varberg för ett par somrar sedan stod jag i jättemegabautalånga kön ut ur staden, och slänger ett getöga åt trottoaren där något lättklätt kjoltyg struttar omkring på sina stilettklackar. Pang! säger det, så är min kofångare parkerad i framförvarande bils dragkrok. Minimala skador, men ytterligen pinsamt för min del...![]()

McB skrev:Det där är något som är trafikfarligt. Efter en Gyllene Tider-konsert i Varberg för ett par somrar sedan stod jag i jättemegabautalånga kön ut ur staden, och slänger ett getöga åt trottoaren där något lättklätt kjoltyg struttar omkring på sina stilettklackar. Pang! säger det, så är min kofångare parkerad i framförvarande bils dragkrok. Minimala skador, men ytterligen pinsamt för min del...![]()
Samlar du poäng eller?McB skrev:Min flickvän är bevis på att det finns undantag även från denna "regel".![]()

stoffer skrev:Samlar du poäng eller?
Vad har du nu ställt till med?![]()

Du är bara toffel ändå?McB skrev:Haha, varför tror alla att man har varit dum så fort man är snäll mot sin käresta? Så är inte fallet med mig.![]()

stoffer skrev:Du är bara toffel ändå?
Ja, jag är singel och avundsjuk, jag vet!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |