Kvinnan vid Bed & Breakfast har avgett ett löfte mot oss!

Ingen som har varit på SH har missat hans eviga svärmande runt dig! ...och att han valde att endast visa ett finger beror ju på att han är ung och oerfaren och inte klarar mer för tillfället, så du får vara varsam med honom. Han har ju låtsas fiska på andra sidan båten tills nu.

Ooohh! Moi? Tihihi! :trixie :tuttar

Fast jag vet inte jag... Han verkar så obstinat och kolerisk :gnissla
Det känns som en övermäktig ekonomiskt och social utmaning att ha en kille som säkert slänger ut tv:n på gatan om jag råkar titta på Sverker Josefsson och genom brevinkastet skäller ut alla grannar som prenumerar på ngt annat än SvD. :gnissla :ätapiller

Bra att ni stannade och pratade med henne lungt och sansat istället för att köra en bredsida i höften. Kanske ni har fått henne att inse att det hon gör är fel, och att hon, precis som ni sa, får kontakta polisen, vägverket eller liknande.Bra jobbat grabbar!

Det är bra men samtidigt kan jag inte låta bli att VI kanske borde kontakta Polisen och Vägverket också ifall hon bygger skeppsbrott mitt i vägen. Livsfarligt!

Där har jag stött på utställda vattenkannor och mjölkpallar ochså. Hon verkar inte riktigt hundra?

Nedu hon verkar inte vara helt frisk... Det är ju helt sjukt man kan ju inte försöka ta död på alla bara för att hon stör sig på några hur fan tänker kärringen :va :mad:

Vilken bra idé, att ge fingret åt alla raggarhojar. :yoparty
F.ö. ska korvgubbe och Jörgen passa sig jävlit noGa för å seja att ja e gay.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni SKAPAR ett problem som INTE finns.

Nu ska jag skriva brev till någon hästgård och be dem sluta ha hästar i närheten av banorna. :banana

Vilken bra idé, att ge fingret åt alla raggarhojar. :yoparty
F.ö. ska korvgubbe och Jörgen passa sig jävlit noGa för å seja att ja e gay.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni SKAPAR ett problem som INTE finns.

Nu ska jag skriva brev till någon hästgård och be dem sluta ha hästar i närheten av banorna. :banana

Thank God!
:Bugar

ps: men det e väl bara att slå av där: precis som på bogan under elboda eller?

:klappar
Ett av de klokare inläggen i denna tråd, hur j-a svårt kan det vara att hålla igen just där? Det gör man ju på rätt många andra ställen längs olika favvovägar för att visa hänsyn, dock får man ju hålla med om att tanten verkar lite osund.

Ett av de klokare inläggen i denna tråd, hur j-a svårt kan det vara att hålla igen just där? Det gör man ju på rätt många andra ställen längs olika favvovägar för att visa hänsyn, dock får man ju hålla med om att tanten verkar lite osund.

Men då är man ju inte outlaw :rolleyes:

man ska ju veta var det ligger också, hon skulle sätta upp en skylt om önskad hastighet så blir det lättare för alla, stå där med en 70 skylt med kvistar och annat blir nog folk inte gladare av.

Fråga folk i området, vettja.
Hur många här bor vid bulten ?

Ja försökte få henne att inse att vägen har varit en ikon sen urminnes tider. När jag sa att man börja rejsa på allvar första gångerna på 80-talet (inte en aning om hur snat det är) så blev hon nästan lite paff tyckte jag.

Min farsa körde rally med bil & MC på bulten i slutet på 50 talet..
Då var det fortfarande grusväg..

Hör på galongubben:arsele ....faaaan va tråkig du är innan du tinat upp efter vinterdvalan....det är ju vid hästgårdar och bebyggelse man ska gasa satan, va ere annars för vitts med att kjöra motor cyckel....:D :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT