Str3 R
Guest
Back to topic och bra formulerat. 
Som nån skrev tidigare i tråden: gå in och köp en frukost eller fika och öppna för en dialog. Man kommer ganska långt på dialoger och jag tror nog hon säkert är trevlig i grund och botten.

Som nån skrev tidigare i tråden: gå in och köp en frukost eller fika och öppna för en dialog. Man kommer ganska långt på dialoger och jag tror nog hon säkert är trevlig i grund och botten.
Med risk att låta tråkig:
Det finns ju en annan sida av allt. Nån sa att det var 50-väg. jag vet inte hur ni gör men i mina kretsar så försöker vi respektera 30 och 50-vägar. 30 och 50 är det ju i princip bara i bebyggt område och runt skolor. 70, 90 och 110 bjuder ju mer in till dans. Tänk om hon flyttar och en barnfamilj flyttar in. Då kommer det kanske stå en 3-åring i vägen istället för en blomkruka. Skulle ni då inte sakta ner? Man ska ju inte hålla så hög hastighet så att man inte kan undvika farorna. Denna gången är det en utlagd gren. Nästa gång kanske det är en jämlike som lagt sig och sen kommer du i hög permitet rätt i ryggen på denne. Eller en treåring.
Om hon nu inte vill att ni ska blåsa förbi där så fort så är det väl bara att sakta ner och gå in o ta en fika. En paus behöver ju alla...