Kvällskörning Falkenberg 30/8

Muppe skrev:
2424142 Kan knappt vänta på filmen :tummenupp

Nåja, den ligger på en vhs-videokamera så den skall läggas in i datorn, redigeras och renderas för att sedan läggas upp på någon ftp (sporthojsftp'n uppe?) med min 0.8kb/s lina... Så en liten stund får du allt vänta ;)
Ja precis gröna gruppen var det, det var damen i kassan som kallade den för "lagom"... Men jag antog att det var den långsammaste när jag väl kom ut på banan...
Ska dit igen på fredag om två veckor om vädret är hyffsat, då blir det snabba gruppen! :yoparty

Jasså Hannez du var där? Vilken grupp körde du i?

gaylord skrev:
2424151 tyckte du såg bra ut hannez! ... alltså körningen:) , stod vid chikanen å kikade lite på er, som jag skrev igår, det blev inte så mkt folk, brukar inte va det när det är lite halvpissigt väder, men det torkade upp rätt så snabbt

Vaddå lite folk?! Brukar det vara ännu mer menar du? Jag tyckte det var skitmånga där :tungan
Sen så var vädret helt perfekt tycker jag :)

Last edited:
Vaddå lite folk?! Brukar det vara ännu mer menar du? Jag tyckte det var skitmånga där :tungan
Sen så var vädret helt perfekt tycker jag :)[/QUOTE]

har du aldrig varit på falken en fin sommardag:confused: , tyckte det var skitlite folk igår

Varken mina däck eller jag va i särskilt bra form så det gick inte direkt fort igår, jag har svårt o köra bra på en ny bana, behöver mer tid. Jag körde i "lagom"-gruppen :hihi

HanneZ skrev:
2424256 Varken mina däck eller jag va i särskilt bra form så det gick inte direkt fort igår, jag har svårt o köra bra på en ny bana, behöver mer tid. Jag körde i "lagom"-gruppen :hihi

Jaha okej, ja då lär vi väl stött på varann där nånstans :)

Miss_Orchidee skrev:
2423338 var det en svart hoj med röd kuts?

I så fall så är det hyfsat ok med honom..

Han ligger påsjukhus antingen i varberg eller falkenberg, han fick ligga kvar över natten för dom vill röntga en gång till, han fick en frakur i handen, och en fraktur i foten och lite småfrakturer på ryggraden..

Eventuellt ska dom väl gipsa handen idag men det var inte säkert han fick åka hem... :(

En svart race-preppad retta var det (han körde i licens-gruppen), minns inte vilken färg kutsen hade dock.

Last edited:
Jag slog nog rekord igår klota i första vänstern på första varvet:tomten :D nästan så man skäms.
(har lite bilder på lagom gruppen kan lägga ut dom imon)

kosz skrev:
2424840 Jag slog nog rekord igår klota i första vänstern på första varvet:tomten :D nästan så man skäms.

Haha de va fan inte dåligt! :D
kom jag med på nån bild? :tomten

kosz skrev:
2424840 Jag slog nog rekord igår klota i första vänstern på första varvet:tomten :D nästan så man skäms.

ja skäms på dej men skönt att du inte skyllde på mitt gamla Fram däck det hade jag gjort :D:D

kosz skrev:
Ooo du det va jag väldigt nära på att göra med. Kalla däck i den långsamma vänstern resulterade i ett framhjulssläpp så jag nästan gjorde i brallan.

Gottis skrev:
2424988 ja skäms på dej men skönt att du inte skyllde på mitt gamla Fram däck det hade jag gjort :D:D
Ja det var det ju som var felet.
(Bilderna var för dåliga för att lägga ut.)

Hsb-Chrille skrev:
2424966 Haha de va fan inte dåligt! :D
kom jag med på nån bild? :tomten
Tror inte det
(Bilderna var för dåliga för att lägga ut.)

Last edited:
kosz skrev:

Kraschpuckar...som vi diskuterade innan :rolleyes:
Du får polera utaf helfvette och se om du får bort lite repor :hihi

Tycker synd om dig och din incident, men annars var det kul få köra lite igen.
Av någon anledning flöt det på bäst första passet, när det var som blötast...vet inte vad slutsatsen är om det :va

Trevlig helg, och förhoppningsvis ses vi nästa pass :banana

Javligt rolig bana, forsta gangen jag var dar. Gott vader, trevliga folk i depan (vad heter ni grabbarna pa 125 racer?) och hyfsat flyt i korningen :)

Nu ska r1an preppas till ful-banhoj till 2007 och anvandas till det den ar till for.

/Lasse (rod-vit-svart R1)

ps. bra initiativ, Hannes!

Det såg ju lite tråkigt ut med vädret när jag anlände till banan :confused: och jag med flera övervägde noga om det var värt att skriva upp sig.Som tur är så
valde jag att köra ,och ha en våldsamt kul kväll :tummenupp

vore kul om det läggs upp lite bilder ev film

Jag håller på att rendera filmen nu, tar ca en timme till, tar antagligen ytterligare minst en timme att lägga upp den med min sega lina.

Bilder på den rejält mörbultade rettan;
(Om ägaren inte vill ha bilderna här tas dom bort omedelbart)

Bifogat

• aug-2006-krash---0001.jpg
    aug-2006-krash---0001.jpg
    35.1 KB · Visningar: 134
  • aug-2006-krash---0002.jpg
    aug-2006-krash---0002.jpg
    29.2 KB · Visningar: 123
Bilder på den rejält mörbultade rettan;
(Om ägaren inte vill ha bilderna här tas dom bort omedelbart)

...det e lungt, bilderna kan ligga kvar:tummenupp
Hojen är (var) en R6:a och jag körde i snabb gatgrupp, (ej licens)

Klarade mig bra för övrigt! Ett par sprickor i foten och en spricka i ryggen, men nästa säsong e´ hojen Fit for fight igen:yoparty

KANON DAG bortsett från vurpan:tungan

Ja verkligen, hur gick det till egentligen? Måste gått rätt fort iaf :näsblod

Förresten, någon som vet vem det var som körde aprilia sxv?

Hsb-Chrille skrev:
2427739 Ja verkligen, hur gick det till egentligen? Måste gått rätt fort iaf :näsblod

Förresten, någon som vet vem det var som körde aprilia sxv?
Tror det var Marcusens mc

No:46 skrev:
2427508
Klarade mig bra för övrigt! Ett par sprickor i foten och en spricka i ryggen, men nästa säsong e´ hojen Fit for fight igen:yoparty

Det var la tur att du inte slog dig värre. Var det du som kraschade i näst sista kurvan?

No:46 skrev:
2427508 ...det e lungt, bilderna kan ligga kvar:tummenupp
Hojen är (var) en R6:a och jag körde i snabb gatgrupp, (ej licens)

KANON DAG bortsett från vurpan:tungan

fifan, ser nasty ut, gött att du snart e på fötter. när var hur var det du klota? jag såg inget fastän jag var där från start så att säg, var det startgruppen du var med å körde i? såg inga gulflagg eller nått sånt. jag var där som åskådare. det som jag såg var att förarna gick in i depån för att sen släppas ut på banan igen, detta hände efter ca. 15-20 minuters körning, trodde att det var gruppbyte men kan det möjligtvis ha varit då som du klota?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT