Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:snacka om att aftonbladet verkligen inte har något bättre för sig än att skriva en artikel om detta.. stor suck!
Neanderthalaren skrev:För större delen av den icke MC-burna delen av befolkningen är nog 160 på en 70-väg en vansinnesfärd. Jag tror knappast att Aftonbladet har hojåkare som primär målgrupp.
Gixxer 1 skrev:Vet inte riktigt vad man ska säga om aftonbladets artikel om KUNGEN. Tycker iofs att han verkar rätt normal för att vara kung. Men tydligen skulle han helt lagligt kunna göra filmer som får Getaway-filmerna att framstå som rena pensionärskörskolan
![]()
Givetvis så skulle det inte inträffa, men man måste ju tänka tanken.......
Äh, fan ingen ide att bry sig - Inget som vi vanliga knegare kan göra något åt iaf. Det enda kungen och jag har gemensamt är att vi har tycke för att tänja på fartgränserna - fast jag blev av med lappen dock.......så lite avis på han är man ju![]()
oFFkeFF skrev:Lite överdriven artikel som sagt...
Min lärare från polishögskolan hade råkade jaga efter kungen en gång på drottningholmsvägenhan visste inte det var kungen), då gick det över 200, och det kan man väl kalla lite mer vansinneskörning.. Dock var det Sven som blev stoppad av Säpo istället..
Santo skrev:Jag tycker folk får ge sig ärligt talat.
De körde otroligt snabbt, de låg i 150 till 160 och körde om hela tiden, berättar ett vittne.
Otroligt fort? 160? Tillåt mig skratta!! När vi närmar oss 230+ kan vi börja diskutera vansinnesfärd! När jag ligger i 130 med hojen känns det som att det står stilla![]()
Ett annat säger:
- De körde otroligt fort och det luktade bränt.
![]()
![]()
En liten parentes till detta med fortköning:
Italiens enorma problem med olyckor och dödsfall har lett till att man blivit tvungen att vidta drastiska åtgärder. Högsta tillåtna hastighet på motorvägen är som alltid 130 km/h. Däremot blir boten då man överskrider denna gräns med 1-9 km/h 350 euro. Överskrider man den med 10 km/h eller mer beslagtas körkortet och fordonet![]()
oFFkeFF skrev:Italien höjde väl precis hastigheten på motorvägarna till 150?
På vilket sätt är Italien ett föredöme?oFFkeFF skrev:Italien höjde väl precis hastigheten på motorvägarna till 150?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |