Micke_Lindstrom
Ny medlem
Det är faktiskt 70 på E18 genom Karlskoga så 160 är en rätt ordentlig fortkörning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Turbo-Niclas skrev:Vansiniga farter?
eller du var ironisk bara? i så fall var det kul![]()
R1 racer skrev:Lite ironi lite allvar !![]()
Visst är det 110 km/h motorväg så är det väl inte så hiskeligt kanske men för olycks risk o skador kan 50 km/h extra vara förödande.
O bara för att det är en kung så borde han inte vara straffbefriad.
Och är det som Micke Lindström säger i en tråd 70 km/h sträcka där kungen körde,då är det väl vansinigt eller? vägverket har ju inte lottat precis när de bestämt hastighetsbegränsningar på vägarna,måste ju ha sin orsak.
HanneZ skrev:avskaffa alla fuskade bidragstagare istället, dom roffar åt sig mkt mer pengar än kungen!
HanneZ skrev:avskaffa alla fuskade bidragstagare istället, dom roffar åt sig mkt mer pengar än kungen!
Tänker du på alla bortkastade starta-eget-bidrag?HanneZ skrev:avskaffa alla fuskade bidragstagare istället, dom roffar åt sig mkt mer pengar än kungen!
ji usch sån skit, här ute i skogsbackarna drivs det nya företag i ett halvår, sen försvinner de, va konstigt.Ugluk skrev:Tänker du på alla bortkastade starta-eget-bidrag?![]()
SuperKnutte skrev:Tycker nog att det är mest kul att läsa vilka formuleringar tidningarna använder när de talar om fortkörningar.. "vansinnesfärd", "otroligt fort", "hiskliga hastigheter" m.m. m.m... Tycker inte man kan använda sådana uttryck om man talar om 160 på en 100-väg.![]()
Vansinnig hastighet är för mej betydligt fortare. 160 är ju inte alltför ovanligt att man håller själv på 100-sträckor, och jag anser mej själv inte vara någon är ute på "vansinnesfärder" i "hiskliga hastigheter".![]()
(Ja jag ändrade lite i citatet)storken skrev:avskaffa monarkin!
R1 racer skrev:Ja vad ska man säga åt det då,sjukt att inte kungen kan åtalas för brott.
Han är vilken jäk*a människa som vi alla andra o skiter gör han oxå till o med fast han är kung.
Sorry men jag är inte så värst glad över kungen eller kunga familjen o de borde avskaffas.
Skönt att där är nån mer som tycker att kungen har gjort sitt.Fredda66 skrev:(Ja jag ändrade lite i citatet)
Skriver jag under på vilken dag som helst.
//Fredda
Japp precis så är det. Det står i grundlagen: "Konungen kan ej stå som skyldig till brott", på ett ungefär.mb skrev:Kan inte kungen bli åtalad? Så ifall han sticker ut på stan och klubbar några pensionärer så går han alltså fri?
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |