Kungaklassen - 250SportProduction

kimpa26 skrev:
Har någon en drevlista till aprilia 250 för alla olika banor!!!!! :gnissla :fyllisar
När Johan Hellström vann B-klassen 2000 (väl?) körde han med 14/42 på alla banor...

:banana
Glädjen står högt i 250SP-kretsar! Äntligen slipper vi få våra inkorgar fulla med 250SP-relaterade brev från mailinglistan och förhoppningsvis slipper man få en kall obehaglig öl i näven i depån i framtiden. Livet är gott, den störste 250SP-talibanan av dem alla - Jörgen Player Special - har bytt klass!

Torkel skrev:
:banana
Glädjen står högt i 250SP-kretsar! Äntligen slipper vi få våra inkorgar fulla med 250SP-relaterade brev från mailinglistan och förhoppningsvis slipper man få en kall obehaglig öl i näven i depån i framtiden. Livet är gott, den störste 250SP-talibanan av dem alla - Jörgen Player Special - har bytt klass!

Tack för den min långe vän! :pannkyss

Nyteknik skrev:
Som om Fredrik Reinfeldt hade konverterat till Feministiskt Initiativ. Vad har hänt?
Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.

Teddy skrev:
Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.
Överdrev lite. Men JPS har ju varit så ensidigt och kraftfullt positiv till det underhållsfria och rättvisa med SP. 125-racer är i dessa avseenden mycket olikt.

Torkel skrev:
24 anmälda till Sviestadloppet, ska vi bli 30 i år? (Förövrigt är det 19 anmälda till 250R... :hihi :7peta <- Goodstuff)

Det står 29 lika nu ;) Saknas fortfarande några på listan i 250r.
Finns ju dock risk för bortfall innan start.

vi har hittat felet på min hoj. 5ans växel är typ i molekyler samt växelgaffeln. blir lite dyrt men vafan, hoppas bara den är alive and kicking innan rejset. annars blir man inte så glad.

Aprilia gasrulle!

Hallå undrar om någon vet om man kan andvända någon annan gasrulle än Aprilias orginal? vet inte om det stämmer att Honda mt5 gasrulle passar har hört det, har någon förslag!!!

Tävlingen den 23e juli, när var och hur finns info om det? Nyfiken på när träningen och tidsträningen går av stapeln men hittar inte så mycket information.

sege skrev:
Jag har ont, överjävlaallt. Fan helvete skithelg.

Fan va du flög.

Varvet innan var det en annan lirare ute o körde cross på samma ställe... men han kom inte riktigt lika långt ut.

Hur mår kulorna idag? framåtvolt är aldrig kul.

//A

Webspy skrev:
Fan va du flög.

Varvet innan var det en annan lirare ute o körde cross på samma ställe... men han kom inte riktigt lika långt ut.

Hur mår kulorna idag? framåtvolt är aldrig kul.

Det mesta mår rätt kasst men inget mår riktigt skitdåligt kan man nog sammanfattan med. Mörbultad och småont överallt.

Hur fan tar man sig tillbaka därifrån? Jag tänkte satsa på asfalten men det var ju lite gropigt och jrodigt innan jag så det blev väl typ landning på asfalten istället.

Fast man kunde ta jävla Sviestadböjen fullt på fyran om man prickade spåret, missade man lite gick det.. fel.

sege skrev:
Hur fan tar man sig tillbaka därifrån?

Han som gjorde likadant missade sandfållan innan asfalten, så hans hoj lättade inte lika mycket som din.... han kom upp på banan igen strax efter att det gula sträcket från depån tar slut....

Eftersom jag är lätt dement så har jag glömt bort vilket startnummer det var på hojen som hade Arrow-burkar på hojen i 250 SP. Det är väl inte tillåtet?!?

Hoppas dessutom att det inte dyker upp några motarder i 250 SP...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti