Torkel skrev:http://www.roadracing.se/signup/payinfo/karlskoga/
Ingen fredagsträning...
Blev det nån 59:a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torkel skrev:http://www.roadracing.se/signup/payinfo/karlskoga/
Ingen fredagsträning...
sege skrev:Jag har ont, överjävlaallt. Fan helvete skithelg.
oscar skrev:Någon som känner någon som kanske eventuellt kan tänka sig att kanske hyra ut en 250sp till mig på KGA? Funderar på att köra dubbelt...![]()
Webspy skrev:250SP körs veckan innan har jag för mig.,....
oscar skrev:Går tydligen den 27:e, dvs kval och race samma dag! Nu funderar jag inte längre...
Om någon har en någorlunda fräsch 250SP att hyra ut så hör av dig!!!![]()
Men det kan ju fan inte du! Ge fan i att krascha ut dig från framskjutna placeringar. Vi är besvikna på dig, vurpfuckosege skrev:Håll dig borta, du kan ju fan köra motorcykel så håll dig till klasser där du passar.![]()
![]()
spacelord skrev:Eftersom jag är lätt dement så har jag glömt bort vilket startnummer det var på hojen som hade Arrow-burkar på hojen i 250 SP. Det är väl inte tillåtet?!?
Hoppas dessutom att det inte dyker upp några motarder i 250 SP...
oscar skrev:Går tydligen den 27:e, dvs kval och race samma dag! Nu funderar jag inte längre...
Om någon har en någorlunda fräsch 250SP att hyra ut så hör av dig!!!![]()
sleven skrev:Vårt race går på Lördagen innan SM:et. Dvs den 23/7 om jag har förstått saken rätt.
Mvh Sleven
oscar skrev:Helt rätt! Jag kollade upp på rr.se men det blev fel någonstans i huvudet!![]()
Bingo skrev:Men det kan ju fan inte du! Ge fan i att krascha ut dig från framskjutna placeringar. Vi är besvikna på dig, vurpfucko:kocko
sleven skrev:Missförstå mej rätt nu. du kan ju inte köra i vår hobbyklass, du är ju toksnabb ju.![]()
Fast visst, vi kan ju behöva lite stjärnglans över vår klass också
oscar skrev:Äh så jevla snabb är jag inte, har bara en snabbare cykel än vad ni har!![]()
Vi ska ju ha kul!![]()
Spacelord har sin hoj nedplockad i garaget hörde jag, den är säkert inte dyr om den återlämnas i ihopsatt skick, verkar som det är enda chansen att han får ihop den med barnainköp och villafödsel eller hur det nu var...oscar skrev:Någon som känner någon som kanske eventuellt kan tänka sig att kanske hyra ut en 250sp till mig på KGA? Funderar på att köra dubbelt...![]()
Torkel skrev:Spacelord har sin hoj nedplockad i garaget hörde jag, den är säkert inte dyr om den återlämnas i ihopsatt skick, verkar som det är enda chansen att han får ihop den med barnainköp och villafödsel eller hur det nu var...
sleven skrev:Klart vi ska ha kul!
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph