Kul spel att döda tid med

Väldigt beroendeframkallande dethär..

Vad lönar sig bäst, uppgradera alla torn i ungefär samma takt eller satsa på ett åt gången?

Sundance Kid skrev:
2681710 Vadå måste ha dom för att komma riktigt högt? Har kommit till 76 med nästan bara gröna torn.... :tummenupp

jag har aldrig orkat spara till de stora. fick la 57 lr nåt första, 66 andra å 69 sista. använde inget fett torn nån ggn. ska spela mer bara så alla vet:D

Bifogat

• sfsg.JPG
    sfsg.JPG
    26.3 KB · Visningar: 38
t4pp3r skrev:
2694613 jag har aldrig orkat spara till de stora. fick la 57 lr nåt första, 66 andra å 69 sista. använde inget fett torn nån ggn. ska spela mer bara så alla vet:D

scary! din uppsättningen ser identisk ut med den jag lyckats bäst med (några dagar sen) :näsblod :tummenupp

jag har precis gjort lite små tester och bland annat kommit fram till att placera enbart en blå längst ner till vänster klarar sig själv ända till lvl 50... man behöver inget annat... och fan va pengar man har vid lvl 50 då :D

någon mer som har lite tips och tricks? nya rekord??

UPDATE:

en nästbäst upgraderade blå har samma range som en maxad grön, men "bara" 7500 i dmg (medan en maxad grön har 9000 i dmg)

Bifogat

• Bild 2.png
    Bild 2.png
    33.6 KB · Visningar: 28
Last edited:
jag har precis gjort lite små tester och bland annat kommit fram till att placera enbart en blå längst ner till vänster klarar sig själv ända till lvl 50... man behöver inget annat... och fan va pengar man har vid lvl 50 då :D

någon mer som har lite tips och tricks? nya rekord??

UPDATE:

en nästbäst upgraderade blå har samma range som en maxad grön, men "bara" 7500 i dmg (medan en maxad grön har 9000 i dmg)

jag är kvar på 78, har dock noterat att spelet kan "skifta".
jag startar nästan alltid med en grön längst ner, med det klarar man sig också skitlänge, men ibland inte ens tre gånger, fast man spelar exakt lika.
sen blir jag av med torn ibland.

har ni testat Gridlock spelet? länkat från towersidan.
kört fast på level 26

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...