Kul spel att döda tid med

72... Skalman får gärna dela med sig lite tips. Själv sätter jag gröna i kurvorna och en vit i mitten.

snack om beroendeframkallande.....

vad har ni för taktik?
När jag bara byggde sånna istorn så kom jag till level 71. Den där kanonen som kostar 15000 ser ju het ut men undra hur man ska göra för att kunna skaffa den :gnissla

Edit, lvl 74. Det är bra att sätta en viting i slutet av första raksträckan, den plockar allt i början. Sen undrar jag om man inte får mer pengar när man tar dom tidigt?

lvl 72 - vita blandat med gröna i mitten 8 stycken. Jag vill också ha 15000 upgraderingen. Det stod 109000 i damage, tror dock det är omöjligt att få den.

Last edited:
Ringo skrev:
2681900 72... Skalman får gärna dela med sig lite tips. Själv sätter jag gröna i kurvorna och en vit i mitten.

Kom till 76 sen tröttnade jag på att jaga bautakanonen. Ska spela upp mig till 76 eller så o ta en dump.

Nope inte photoshopat.
När man trycker space för att hoppa över väntetiden så håller man in space, då kan man hoppa hur många banor som man vill. Eftersom gubbarna aldrig hinner ut på banan :D

Min grundtaktik enligt bild. Jag börjar med ismaskinen, när den är fullt uppgraderad når den hela banan

Möjligen är det bättre att köra fler iskanoner eftersom de når över hela banan.

Edit: vilken tramsig bug du hittade med mellanslagstangenten :)

Bifogat

• spel.jpg
    spel.jpg
    124 KB · Visningar: 145
skitspel, kommit till level 76. men spelet tar bort en kanon ibland när jag sätter dit en ny. En nybörjarkanon mot en superkanon :tummenupp . Får inga perngr för den eller nått :mad:

Victor skrev:
2682254 AAaagh, du har förstört min kväll!!!!
Istället för att försöka få knulla sitter jag och sliter mitt hår över det här löjliga spelet.

själv fick jag in en 77:a tidigare ikväll, tvivlar på hans 78 då jag inte sett nån skärmdump på den.

Men ja jag håller med det är löjligt och beroendeframkallande.

Står ju att skaparen klar 90, då borde ju någon av oss klara 80 iaf... vad fan e tricket!? jag kom upp till ca 65 med bara 3torn och en blomma lvl2, finns inte en chans att klara tredje uppgraderingen?
har provat allt känns det som, men når bara 71-77

:skitdator

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm