hrc
Desillusionerad
För att de tyckte att min nya Fajerblejd skulle kosta 168.000 att försäkra. Thats why. Men har man inte en nyare supersport så kan det kanske vara ett alternativ?Fazer skrev:Vaför inte?
Edit: Borde inte denna tråd ligga i försäkringar?
Last edited:
