Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Risken att du vurpar är mycket högre om du har klarat dig i fem år. Eller nåt sånt........An3Azz skrev:Tog två screens på tennants hemsida då jag på skoj kollade förs på min hoj, lägg märke till vilken fördelaktig premie man får vid 5 skadefria år jämfört med 0 skadefria![]()
![]()
![]()

An3Azz skrev:Tog två screens på tennants hemsida då jag på skoj kollade förs på min hoj, lägg märke till vilken fördelaktig premie man får vid 5 skadefria år jämfört med 0 skadefria![]()
![]()
![]()

sportarn skrev:Risken att du vurpar är mycket högre om du har klarat dig i fem år. Eller nåt sånt........![]()

Hoztic skrev:Dom kanske är fördomsfulla och menar att nån som hävdar att han har 5 skadefria år på en R600 ljuger sig blå, och alltså är farligare i trafiken?![]()

Twosaint skrev:Vad ni än gör teckna aldrig en försäkring hos dom banditerna
Bra pris. Tog du den?morlock skrev:Är det enbart enligt lag tennant tecknar SH-försäkringar? Jag fick en offert på över 330.000/år för en R1a...

Fazer skrev:Vaför inte?
) och sätter priset därefter. Hade våran bil varit importerad hade dom dragit av värde för att den var importerad så gick det till då polarens S4:a vart inlöst av samma bolag men nu ska den helt plötsligt jämföras med en jävla importbil. Dessutom säger dom så har den faktiskt skinninredning "eran bil är ju snålt utrustad". JA men den såldes med en standardutrustning i sverige gick inte att välja till skinn 
HanneZ skrev:Köp loss bilen då, det brukar inte va några problem.

UltraMarine skrev:Tennant skötte om försäkringarna som man kunde teckna när man köpte en hoj hos en handlare (fast då hette dom nåt annat) och dom extremhöjde premien varje år för de stackars ägarna...
Sänkte från 234 000:- till 231 000:- ?PeppeBus skrev:Tennant sänkte min premie med ca 3000kr i år![]()
//Peppe

HanneZ skrev:Sänkte från 234 000:- till 231 000:- ?![]()
Nä från 10.500kr hel/hel, till 7500kr hel/hel 
Twosaint skrev:Nix gick inte det heller den bara skulle skrotas tydligen![]()
DB skrev:Nån på Tennant vill väl lägga sina äckliga fingrar på bilen![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |