Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Är det någon som har erfarenhet av en sådan?
Hur de är prismässigt på reservdelar eller om de har några stora fel som innebär extra mycket service.
Kolvbyten är jag van vid...
Olof Eriksson skrev:CR500 är bra mycke mer lättkörd i mitt tycke.
Ah, jag trodde du skulle åka supermoto med denoFFkeFF skrev:Ok![]()
Cr'en tycker ju inte jag är ett under av smidighet, och jag hade tänkt harva en del i skogen också, så för bökig får den inte vara. På isen borde det ju iofs vara kul.
Jag tycker du gör bättre i att köpa en 250 då, tycker dom e mer lättkörd än 380 också. 380n är som död på botten och sen smäller det bara till så kommer all effekt direkt (och den är inte klen trots mindre motorn). Tror aldrig jag kört någon motor som vart mer hektisk än 380n. Då har jag iofs kört en trimmad cykel men ändå, även orginal (nu minns jag inte om din Barrett var orginal men) så kickar den rätt rejält. Men hans cykel har jag inte åkt mer än några varv (innan bakbromsen kokade).oFFkeFF skrev:Att det kan bli en supermoto av den sen är ju ingen omöjlighet, men just nu ska det mest skaffas ett träningsredskap inför vintern.
Mera ketchup gör mig iofs inte så mycket, jag upplever cr500 mest som den har lite FÖR mycket botten, den knuffar för mycket redan på tomgång..
Mest sugen är jag ju på en 250, men det finns en hel del 380's som inte är särskilt dyra.
Jag tänkte samma sak, ju mer de försöker verka avskräckande ju mer sugen blir man att prova.oFFkeFF skrev:Blir iofs sugen på att prova en ändå när man läser![]()
Neutral skrev:Jag tänkte samma sak, ju mer de försöker verka avskräckande ju mer sugen blir man att prova.![]()
oFFkeFF skrev:Går det att e-regga dem? 360 fanns väl som enduro?
Finns din hoj i halmstad barret? Annonsen låter inte helt ointressant.
Olof Eriksson skrev:380n är som död på botten och sen smäller det bara till så kommer all effekt direkt (och den är inte klen trots mindre motorn). Tror aldrig jag kört någon motor som vart mer hektisk än 380n
Isåfall är din annorlunda motför den jag kört, den är väl inte död som i att den inte orkar men det är enorm skillnad i effekt innan den kickar igång. Ni som åker tvåtaktscross annars kanske är van och håller er ovanför knölen, men jag tyckte det var svårt på de banor jag åkte på.rejser skrev:380 död på botten?! yeah right...
Olof Eriksson skrev:...det är enorm skillnad i effekt innan den kickar igång.
Haha ;D Jo, jag har kört en 125 med avgassystem för högre effekt, den var död på riktigt under kicken... Som cross funkar det ju, men jag tycker det är knepigt på asfalten!rejser skrev:Låter som vilken 2-t som helst![]()
Just nu kör jag 125cc enduro...där kan vi snacka ketchup!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |