sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Vilken är bäst för stadskörning?
Vilken är starkast?
Och sist men inte minst, Vilken är coolast???
Vilken är starkast?
Och sist men inte minst, Vilken är coolast???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sirSmokealot skrev:Vilken är bäst för stadskörning?
Vilken är starkast?
Och sist men inte minst, Vilken är coolast???
FUBAR skrev:Passar på med en fråga också. Är det stor skillnad på effekt i 625 vs 660? Så som jag fattat det så är 660 starkast men jag har läst att många var mer nöjd med 625:an. Kan man få lite klarhet här![]()
R1 Jonaz skrev:som sagt 625 har elstart 660 har bara kickstart
625 väger lite mer än 660
original har dessa hojjar 29hk..men efter en liten ombestyckning (som handlaren gör)får man ut ca 64hk ur dom båda.....
Så det som e i vikten spelar liiiite roll ...men båda går nästan lika...kan skillja på ngn meter vid ett race...inte mer...
Köp en 625 om du inte vill kicka..
Köp en 660 om du vill kicka..
Men köp ingen klen 640..det enda positiva med den hojjen är att den har 2 års garanti....625 o 660 har bara 6 mån. garanti
Långa farbron skrev:Som vän av ordningen,har du något papper på dom där 64hk?? och är det på veven eller på bakhjulet??
Min Duke är bänkad till 49 hk på bakhjulet,och då har jag den gammla toppen och Mikuni TMR41 o helsystem.
Jag har kört lite 660 och en hel del Duke,frågar du mig så känns 660 både trög och tung i kurvorna jämfört med en rätt inställd Duke iaf på asfalt.
bange skrev:HAr oxå kört båda..det är som dag och natt, kan det ha varit så att du körde en icke avstrypt 660? Enda anledningen till att jag skulle välja en Duke är att sadeln är ganska mjuk o skön![]()
Långa farbron skrev:Nope den hänger av mig hela tiden så stryp är den inte
Missförstå mig inte 660 är vassare,men jag upplevde den tung och trög när det svängde.
R1 Jonaz skrev:Retard som man e så har jag inga papper på saken...men om du kan tipsa mig om en bra bromsbänk med billig tid så mäter ja min mer än gärna...min 625 e avstrypt iaf...kände oxo att 660:n kändes lite trög...men det kan ha varit för att den va strypt som ja körde..
R1 Jonaz skrev:gottigt...får kolla med han....
det där med 625 o 640 att det bara e förgasaren stämmer la inte fullt va???
Wesslan skrev:Motormässigt är det den enda skillnaden.
/Micke
JUST DET...andra kammar sitter det i dom maskinerna enligt Mattias på SuperBike...fuggen o kammen e det som skilljer....Långa farbron skrev:"Alla" 640,Duke,625,660 har samma motor(Lc4) ,DOCK har 660 lite mer kubik och annan slaglängd.
625,660 har andra förgasare än 640,Duke
Skulle kunna tänka mig att 625,660 kan ha andra kammar också ????
Annars samma.
R1 Jonaz skrev:JUST DET...andra kammar sitter det i dom maskinerna enligt Mattias på SuperBike...fuggen o kammen e det som skilljer....
Vad kostar en bänkning Lången??
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |